Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

*skakar hand med Sonja*

• lanovia 08

oh är säkert massa mer jag skall kommentera men jag hinner inte nu. Skall åka till BM om 1h och måste jobba lite innan.
    kramar alla

• lanovia 08

nynnar med "jag med och du med...2

• lanovia 08

WORD!!!!

Sebastiána skrev 2009-11-27 08:50:55 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-11-27 08:40:05 följande:
    Visst är det irriterande! Jag lär mig aldrig heller. Och jag tycker faktiskt att det är ett oskick att artister ALDRIG börjar i tid. Eller jo, jag lyssnade på Emil Jensen för ett tag sedan. Han började faktiskt bara fem minuter efter den tid som stod på biljetten. Känns som någon slags snobbism att man sätter igång att spela en halvtimme efter utsatt tid. Det kan ju knappast vara dålig planering VARJE gång, och de vet ju när de måste vara klara, bara att börja rodda i tid.Så. Nu har jag fått det sagt. Det har jag velat säga länge.PS. Curly Sue är så himla vacker!!!!!!
  • lanovia 08

Snabbt inlägg från mig. Måste komma igång med lab så jag får gå hem någon gång i em får läsa o svara på inlägg sedan.

Allt gick bra hos BM. Blodtryck bra, spillevinkens hjärtslag ligger som tidigare på 145=bra, magen följer normalkvurvan.
    Dessutom ligger spillevinken nu med huvudet nedåt, precis som jag misstänkte med tanke på trycket på urinblåsan.
    Känner mig så sjukt nöjd och glad just nu vet inte varför. Inget har ju ändrats sedan innan besöket men skönt att se att allt är bra och spillevinkens ankomst kommer ju närmare.
    Även om jag går 2v över tiden så är det ju bara 10 v kvar.

• lanovia 08

Kramar Blommis massor!!! (självklart hade hon fått massa kramar tidigare om vi varit inloggade). Skönt att höra att det verkar bättre mellan er nu. Jobbigt att inte må bra.

Ninnis, låter som ni kommer få en härlig kväll och haft en bra dag. Mys!!!

Hvidis trevligt att få pappa så nära. Snäll man och bror, men stackars deras ryggar.

• lanovia 08

Jag har börjat känna mig som världens sämsta i denna tråd för känns inte som jag orkar med att kommentera o bry mig om er som jag borde. Är så inne i mitt egna och hinna med allt på jobbet så känner mig riktigt ego mellan varven.

Idag har jag iall fall hittat en klänning till julfest, jul och nyår. Tjoho!!

Nu är vi vrålhungriga och jag har nog förbrukat mina 10 min här som jag skulle få innan maken skall få 10 min, sedan TVsoffa!!!

• lanovia 08

Hejhopp här kommer som vanligt sen snabbrapport innan möte och jobb drar igång allt för hektiskt. Den här veckan har jag läntat efter länge. Här på jobbet händer det massa roligt som jag tyvärr inte kan dela med mig av i detta allt för öppna forum.

Daa skickar massa kramar. Vissa låter och tillfällen vet att skaka om känslorna.

Ninnis, tråkigt att killarna åkt igen. När kommer de tillbaka, torsdag el fredag?

Blommis vad mysigt att komma iväg till kyrkan. Själv hann jag inte ens tänka tanken på något liknande och har inte hört en enda adventslåt/psalm i år. Förtar stämningen lite.

Däremot har vi fått lite adventsfint hemma. Jag var borta på aktivitet hela dagen men maken var hemma och städa ordentligt toan och köket (vilket var de två rum som stod i tur för storstäd). Och adventsstakarna kom upp så fint. Var så mysigt att komma hem på kvällen.

• lanovia 08

Lilla E och Ballabus verkar vara aktiva på dagen. Men då sover de kanske bättre på natten än många andra barn??
    tänk vad fascinerande fötter och tår kan vara.

Blomman du har varit duktig idag.

Jag är så trött nu så jag vet knappt hur jag skall orka sista timmen på jobbet. Har ställt in kvällens rep till fördel för soffan. Lätt att jag tänker ligga där ikväll. Gå är en ren plåga idag. spillevinken ligger med all sin kraft nedåt så jag har ringt till maken och bett honom hämta mig så jag slipper gå hem idag. Helst vill jag gå för att få lite frisk luft men tror tyvärr inte det går.

• lanovia 08

Godmorgon EA och alla andra!
    I soffan hamnade jag alldeles för sent igår. Vi började laga middag ihop. Maken sa innan att han skulle göra det men när förslaget pannkakor kom upp kände han att det gick utanför hans förmåga. Sedan pysslade vi lite i köket, gick ut o lekte med hunden o tränade henne. Så det var en mysig kväll o lugn kväll även om inte t8ilräckligt mkt soffa.

Gå upp imorse var nästan omöjligt, hela kroppen skriker åt mig att bara ligga ner o ta det lugnt. Min närmaste kollega undrade oroligt om jag verkligen skall jobba heltid om jag är så trött. Men än så länge är det ju bara andra dagen av totaltrötthet och jag vet ju att det finns den anledning till det, hade mkt att göra i helgen. Får försöka vila ikväll.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...