I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Oj. Nu har klockan gått sådär jättefort igen!
Önskar er en fin eftermiddag.
Oj. Nu har klockan gått sådär jättefort igen!
Önskar er en fin eftermiddag.
Hihihi. Gulliga spillevinken!
lanovia 08 skrev 2009-12-07 14:16:52 följande:
Hejhej.
Jenny: håller tummarna för att dina indianer har förstått vad som gäller.
Blommis: skönt att höra av dig! Du kan vara nöjd när ni varit så effektiva.
Villemoa: för säkerhets skull visslar jag också tills indianerna kommit/inte kommit. *kramar*
Lanovia: trist att det inte går så bra att spela. Vad tycker spillevinken om ditt musicerande?
*hjärtar lillankans gulliga små bumpar*
*vinkar till Ninnis och hennes gröna plupp*
Själv gästas jag av mitt numera välkända illamående. Fast inte lika mycket och lika illa som tidigare. Men nog är det konstigt.
Imorgon har jag tid hos kuratorn (blev lite paff över att det gick så fort, men det är ju bra ).
Annars kände jag av den märkliga lilla smärtan under ett revben igår. Den som brukar dyka upp vid ÄL (fem gånger av fem, helknäppt). Så i den tiden är jag.
Har du hämtat dig från helgen, Ninnis?
Tror att en utenatt till framåt 5-tiden skulle kännas ganska länge i kroppen för en annan...
Oj, det smäller i dörrar!
Har en arbetskamrat som tydligen är på dåligt humör. Undrar vad han har för ursäkt...
*funderar på om jag ska reta honom, vara extra snäll eller helt enkelt hålla mig undan*
God morgon.
Hej, Heloise! *vinkar* Lycka till nu. Som Blomman säger, chansen finns.
Sonja: ååh, så fina bilder!
Ninnis: länk, tack
Blommis: läskigt med håret. Det skulle mycket väl kunna vara en stressreaktion.
Oj, plötsligt blev klockan mycket.
Hoppas ni får en fin förmiddag.
Och kom ihåg: imorgon kan vi säga "imorgon är det fredag".
Villemoa: skit också. *kramar om*
:-3
Ninnis: hundar höjer verkligen mysfaktorn. Har tagit några tupplurar hemma hos mamma och pappa med en eller flera hundar hoprullade och snarkandes omkring mig. Varmt och gott Inboxar min mailadress.
Leksi: hoppas det lugnar ner sig på jobbet snart.
lanovia: säger som Ninnis, det är skönt att höra att du stärkts inför detta med förlossningen.
Blommis: det är då för väl att du får tid att landa och ta hand om dig nu.
Ingis: vilken tur att du har Ballabus som kan hjälpa dig med packningen
Jag har varit och pratat med kuratorn idag. Svårt att säga vad det ger för effekt i långa loppet. Vi kom iaf överens om att inte boka in fler tider nu, eftersom jag börjat må betydligt bättre. Det känns bra att jag har fått löfte om att kunna ringa för fler samtal om jag behöver. Hon tycker att det verkar som att min sorgebearbetning har blivit störd av att kroppen spökat till det så mycket. Så då kanske jag är normal trots allt...
Tack, Blommis.
Det kändes ändå skönt att ett proffs formulerade det som jag har misstänkt: att allt kroppsligt krångel i samband MF gjorde att det känns tyngre än det kanske hade gjort om allt gått smidigt. Typ
"eländesdöden", vilket talande uttryck.
Nu ska vi hälsa på en kompis.
, vänner.