I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Tråkigt att vara själv i sovrummet Sonja. Har maken lyckats pricka något buckligt djur då?
Tråkigt att vara själv i sovrummet Sonja. Har maken lyckats pricka något buckligt djur då?
Låter som en bra plan sonja.
Daa som du skriver det har varit mkt för dig det sista så depression är verkligen inget konstigt. Hoppas bara du får den hjälp du behöver.
glutenintolerans låter inte heller särskilt trevligt, hoppas det inte är det.
Det är badrummet och inte köket vi renoverar (inte lätt att hålla kolla på allt). Men jo det borde väl relativt snart vara klart. Kakelsättaren blir nog klar imorgon tror jag eller om han ev behöver någon mer dag. Sedan kommer pappa och hjälper oss med inredningen. Mkt beror sig ju på hur mkt han kan vara hos oss hur fort det går.
Ninnis torsdag innan advent borde det väl börja bli ok att sätta upp adventsstakar, är ju såpass nära.
Men klart skall du storstäda så.
Jag inser att vi förmodligen inte kommer hinna få upp våra. Kanske ev i 2 av rummen. Men mesta delen av huset är i kaos och med massa byggdamm som måste tas om hand först.
Men får väl ta en sak i tagen och inse att det inte måste vara klart till söndag.
Jenny, då väntar vi på att få höra hur det gått senare.
Jaha då kan jag väl sluta hoppas på att min fjantighet skall gå över med tiden.
När kommer han hem igen då Sonja?
Jenny *kramar* Förstår att det känns förvirrande. men bra att det kommit igång nu och tror nog läkaren börjar i rätt ände.
ninnis låter som mysig kväll med barnen. och ikväll kommer grabbarna!!! Tjoho!!!
Konserten var la bra, men lite segt var det. Saken är den att jag aldrig lär mig. står det 20.00 på biljetten så är det då jag tycker bandet skall börja. Jag räknar inte med att 20.00 innebär att förbanden går på scenen 20.30 och det band man är där för kommer på ca 21.45. så irriterande!!!
Jag var jättetrött när Takida väl entrade scenen och fick kämpa för att hålla mig vaken även om jag tycker deras musik är underbar.
Härliga minnen ja... när Curly Sue kom som extra nummer så började makens kompis jubla men här är ju eran låt! yes sir!!! Maken tog mig hårt i handen och sjöng högt med. Jag försökte sjunga med men det gick inte så bra, jag hade fullt upp med att gråta. Jag har ju sagt att jag är en lipsill!
vet inte vad som hände men mkt känslor(glada) rördes nog upp.
*torkar tårarna för nu har jag börjat igen, suck!*