• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Jag har ett födelsemärke på skuldran som inte känns alls bra. När jag skulle boka en tid innan jul för att ta bort det, så tyckte den snorkiga sköterskan på vårdcentralen att jag inte behövde ta bort den om det inte var cancer i den. Men så sa jag att det vet jag ju inte (tror visserligen inte det, men jag är ju ingen läkare) och jag besväras av det, då det kliar och sticks.
    Till sist sa iallafall sköterskan att jag skulle ringa efter nyår, då det lugnar ner sig lite, så nu måste jag ta tag i det och ringa och boka en tid. Känner verkligen som Daa, vill inte att hon den otrevliga ska svara..

• Fru Bygg

Vad skönt att det gick bra hos läkare idag Daa. Känns som det var en bra läkare du kom till!

• Fru Bygg

Tråkigt att indianerna har hittat dig Villemoa, det såg ju så bra ut.

• Fru Bygg

Du får höra av dig om du har vägarna förbi skåne, Daa, så ska vi nog fixa en BT-fika då också!

• Fru Bygg

Du får se till att boka in ett ärrende i skåne. Bjud med maken på en weekend och vila upp er och bara mys! *blink*

• Fru Bygg

Det förstår jag! Då har du haft det mysigt. Åhh, längtar också till min mamma. Fast jag träffar henne imorgon, men då tillsammans med mkt annat folk på dopet.

Hvidbrud skrev 2010-01-08 14:02:26 följande:
    Oj vad jag har rört till det här i tråden... Fru bygg: det var jättemysigt. Jag och mamma målade igår och det blev jätte fint! lilla e låg och lekte brevid. mysigt att vara hos mamma som vanligt
  • Fru Bygg

Daa.. Ang middagen ikväll. Tyvärr kan nog bara du svara på den frågan om du orkar. Det kan ju vara skönt att tänka på ngt annat och eftersom de vet om allt, så behöver du ju inte låtsas att allt är bra. Men du får känna efter själv om du orkar.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...