Festlokal i norrort
Hej alla! Någon som har förslag på lokaler där man får ta med egen catering och dryck?
Hej alla! Någon som har förslag på lokaler där man får ta med egen catering och dryck?
Stallet i Upplands Väsby finns, rymmer 60 pers...
Kairo i Upplands Väsby.
Överjärva gård.
Deras hästskostall rymmer säkert upp till 60 pers. Helt otroligt mysig lokal nära Järva Krog.
Du taer med vad du vill.
Vi firar där.
Lycka till
cewe- var ligger denna lokal (lite närmare beskrivning) Vi kommer att vara närmare 65, tror du att det funkar?
I Täby/Vallentuna:
www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m25464.html
Edsbergs Slott.
Katt- har du varit där, hur långt innan måste man boka?
Vi gifter oss nästa lördag och har också bokat Överjärva Gård. Vi blir sammanlagt 69 personer. De rekommenderar 60 gäster men allt går om det vill. Lite trångt kanske...
Gå in på www .overjarvagard.se (obs - länken bruten)
Lycka till!
Hej Ursula!Har faktiskt varit på Överjärva gård, sååå fin. Men det som störde mig var att utställningen står mitt i lokalen.
Var där på bröllop i Mars. Tror de bokade långt innan, typ ett år. Mycket vackert både inne och omgivningen. Porslin och glas finns där och ingår i hyran. Stor vinkyl och kyl och frys finns också. Överhuvutaget väldigt utrustat kök. De hade, vad jag vet, även vissa catering firmor att rekommendera, som ofta var där och kunde lokalerna. Mycket vackert som sagt. De annordnar visningar för folk som ev vill hyra. Var själv på en sådan innan då jag var vice värd på bröllopet och skulle ha koll på allt och låsa på kvällen.