Gröna brudskor
Hej!
Jag ska ha en knälång klänning och vill gärna ha gröna brudskor med öppen tå. Har letat på nätet men hittar inga. Någon som har några tips?
Hej!
Jag ska ha en knälång klänning och vill gärna ha gröna brudskor med öppen tå. Har letat på nätet men hittar inga. Någon som har några tips?
det är den här hemsidan jag menar ninashoes.com/
grymt snygga skor!
ja det fanns snygga skor på ninashoes. ska kolla lite mera på någon svensk sida, känns smidigare att beställa
teak:
Jag har beställt några par skor från dom och väskor. Finns i mitt bildgalleri :)! Jag är jättenöjd med deras service rekommenderar dom starkt.
Mina guldskor har fått en massa beröm :D!!
Jag ska också ha gröna skor men tänkte köpa vita och låta färga in dem i exakt den färgen jag vill ha. Känner många som gjort så och alla är väldigt nöjda.
Vem gör sånt? Lämnar man in dem till någon eller får man färga dem hemma själv? Lät som en bra idé iaf tycker jag!
Åh jag är kär!! men jag har verkligen inte råd. jag skulle ju hitta ett par jättebilliga på nån rea vid jul...
Ja visst är de snygga! men det finns ju säkert billigare sidor i sverige där man kan designa själv. om man köper sko med färg får man ju användning för de senare också.
jaha, den hade jag aldrig hört talas om, tack så jätte mycket för tipset! =)
Rizzo hade ett par gröna skor med öppen tå och slingback med stor rosett bak i sin sommarkollektion, rizzo brukar kunna ha likadana skor även i efterföljande års kollektioner så de kanske kommer till våren igen. Skorna hade en väldigt fin grön färg. En kollega till mig hade dem faktiskt när hon gifte sig till en kort brudklänning och det var väldigt fint.