Gröna brudskor
Hej!
Jag ska ha en knälång klänning och vill gärna ha gröna brudskor med öppen tå. Har letat på nätet men hittar inga. Någon som har några tips?
Hej!
Jag ska ha en knälång klänning och vill gärna ha gröna brudskor med öppen tå. Har letat på nätet men hittar inga. Någon som har några tips?
Kolla på tradera... ett bra ställe att hitta skor som inte alla andra har.
Divinityred, pernillas brudbutik och matildas fest. Jag ska också ha gröna skor och funderar på att beställa från någon av dom..
har kollat in dessa länkar, verkar bra. Finns tyvärr inte så mycket grönt att välja på. Antingen väldigt ljust grönt eller riktigt, riktigt mörkt. Hmmm...
Samma för mig! Jag har precis kontaktat dem och man kan tyvärr få hem tygprover men man kan däremot maila eller skicka dit tyg som man skulle vilja ha så kollar de om de har något snarlikt. Någon av dem skrev på hemsidan att de försöker ordna fram utifall man har önskemål. Jag vill ju ha satin så jag tror det blir lättast att beställa, vill du ha annat material kan det ju dyka upp skor i vår om du har tur..
satin skulle jag nog också vilja ha. Få kolla ifall jag hittar någon färgprov. så kanske man kan maila dem.
Jag har samma problem, letar efter kungsblå sidenskor. Har hittat den modell jag vill ha på dreambride.se så ska höra om man kan få dem i den färgen. De skorna har också öppen tå med ett strass-spänne över foten. Bild finns i mitt galleri(dock är de vita på bilden)
ingen som har bilder på skor som beställt från ovanstående förslag. Eller kan berätta om ni är nöjda med skorna.
kolla in greenweddingshoes.com där finns en länk till en sida där man kan designa sina egna skor :)
det låter super läckert! Du får visa bild sedan när du har hittat dem.
Jag hittar inte den länken, vet du vad den heter? Det var så många länkar så jag kan ju ha missat den..