Inlägg från: Sarisen82 |Visa alla inlägg
  • Sarisen82

3/7 del 2

Jag tror faktiskt inte att det blir någon bröllopsresa över huduvtaget för vår del.. Sambon är numera student så vi hoppas på att han lyckas få ett sommarjobb nästa sommar och då är det ju inte läge att sticka iväg. Sen är ekonomin inte obegränsad med en student i familjen (och en tvååring) men en resa hade vi nog kunnat finansiera genom att helt enkelt önska oss bidrag i present.. Äsch, vi får se. Hittar han inget jobb så får han ta de sista föräldrardagarna istället och då kanske vi kan ta någon restresa.

Huvudsaken är att vi, efter åtta underbara år, äntligen får gifta oss :)

Tror förresten att jag ska beställa brudklänningen ikväll, wiiie! När jag tittar på klänningar så återkommer jag ständigt till Lillys så det blir nog denna: www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD709&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

Hade egentligen inte alls tänkt beställa klänning över nätet men jag börjar bli lite stressad över att så många redan verkar vara klara med sina val. Sen känner jag inget sug på att bege mig in i en bröllopsbutik, tycker att jag läst så mkt negativt om butikspersonal här inne..

Hur långt har ni andra kommit?

• Sarisen82

Mrs Opp: Den klänningen är UNDERBAR! Älskar alla deras kortare modeller och hade gärna burit en sån. Är dock väldigt blek i hyn (och sambon blir superbrun) och tror att det blir snyggast med en lång klänning. Den klänningen som jag vill ha är på 40 % rea + 2009 års modell så även om jag skulle strunta i det faktum att den är nersatt så är jag lite oroad över att den ska bli svår att få tag i nästa år. 2010 års modeller har redan börjat säljas och där är ingen som jag verkligen känner wooow över..

Korallbruden: Min släkt är jättestor men vi umgås inte med alla. Har tur så mina två storebröder har redan tagit ställning för vilka man ska bjuda vid deras bröllop så vi kan köra på ungefär samma. Sambon har ingen annan släkt än föräldrar och syskon så där är det lätt. När det gäller kompisar så kändes det ganska självklart vilka vi ska bjuda alt. inte bjuda. Fast vi har ingen begränsning på gäster egentligen så vi slipper den där ångesten över att behöva välja bort någon som vi verkligen vill bjuda..

Svar på tråden 3/7 del 2