3/7 del 2
Jag tror faktiskt inte att det blir någon bröllopsresa över huduvtaget för vår del.. Sambon är numera student så vi hoppas på att han lyckas få ett sommarjobb nästa sommar och då är det ju inte läge att sticka iväg. Sen är ekonomin inte obegränsad med en student i familjen (och en tvååring) men en resa hade vi nog kunnat finansiera genom att helt enkelt önska oss bidrag i present.. Äsch, vi får se. Hittar han inget jobb så får han ta de sista föräldrardagarna istället och då kanske vi kan ta någon restresa.
Huvudsaken är att vi, efter åtta underbara år, äntligen får gifta oss :)
Tror förresten att jag ska beställa brudklänningen ikväll, wiiie! När jag tittar på klänningar så återkommer jag ständigt till Lillys så det blir nog denna: www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD709&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58
Hade egentligen inte alls tänkt beställa klänning över nätet men jag börjar bli lite stressad över att så många redan verkar vara klara med sina val. Sen känner jag inget sug på att bege mig in i en bröllopsbutik, tycker att jag läst så mkt negativt om butikspersonal här inne..
Hur långt har ni andra kommit?