Kan jag ha denna klänning på Bröllopet?
www.tradera.com/Underbar-balklanning-HELT-NY-Size-36-check-the-detail--auktion_100461879
Bröllopet är på ett slott.
Klädsel: Festklänning & mörk kostym.
www.tradera.com/Underbar-balklanning-HELT-NY-Size-36-check-the-detail--auktion_100461879
Bröllopet är på ett slott.
Klädsel: Festklänning & mörk kostym.
Så länge brudparet inte speciellt sagt till att de inte vill att de kvinnliga gästerna ska ha svart så absolut. Den är superfin!
Nej dom har sagt, ha vad du vill, bara du dansar hela natten ... haha
Men hur känsligt är det med svart?? Min svärmor kommer nog att döda mig... Är makens kusin som gifter sig...
Supersnygg! Om någon klagar på att den är svart kan du ju tala om för dem att det var svart som gällde när man gifte sig förr.
Jättesnygg klänning! Den är ju inte helsvart, så det borde väl funka. Svart är alltid elegant enligt mitt tycke.
Var flera som hade svart på vårt bröllop, tillsammans med nåt glittrigt eller nån färgglad accessoar.
jättefin klänning! jag tycker att den har tillräckligt med färg på sig för att "komma undan" med att vara svart!
den är så elegant att den egentligen är en frackklänning, klänning till mörk kostym är inte golvlång. om brudparet inte är petiga med klädkoden är det förstås ingen fara, men om frågan var ifall den följde klädkoden är svaret nej - dvs var beredd på att vara lite 'överklädd' bland de andra gästerna.
Jag tycker klänningen är jätte, jättefin!!!!! Men som sagt, det är väl bäst att du frågar bruden först Vi behöver inga fler inlägg av hysteriska brudar ang gästers klädval här på BT.
Kram på dig. / Liz
Hade lite bråttom. Fick för mig att du var bruden
Jag har varit på bröllop där någon gäst haft svart. Så länge det inte är helsvart brukar det vara OK, men fråga brudparet!
Jag ska kolla med bruden... igen :P
Sist frågade jag hur "mycket" klänning man skulle ha, så man inte blev "Over dressed" ... Men hon tyckte att jag skulle damma på ordentligt! :D Nu hitta jag ju denna...
Tusen Tack gör alla era svar =)
Tycker också den innehöll tillräckligt mkt färg för att "komma undan" speciellt om du skulle ha typ turkosa örhängen till...
klart du kan ha den! jasg har haft en svart klänning på ett bröllop och det var nog ingen som tänkte att det var konstigt.
Jag ändrade mig och budade hem denna för 880:- =)
www.tradera.com/Underbar-balklanning-HELT-NY-Size-36-check-the-detail--auktion_100405147
Nu kan jag satsa lite pengar på smink och hos frisören/uppsättning istället =)
Ska bli så spännande o se klänningen!!
Guuud vilken snygg!!
Men svarmors-drama hade val varit kul...
klänningen var superfin, om brudparet inte har något emot det så borde ingen annan heller ha det. Min egen brudklänning är svart o vit och mina brudtärnor kommer att ha helsvarta klänningar. Det finns inget som säger att man inte kan ha svart på bröllop längre =)
Skitsnygg! Tyckte att den som du budade hem för 800:- var mycket finare än den första. Kommer bli kanon! När är bröllopet?