HJÄLP! en vecka kvar o inga brudskor:(
Har inga brudskor och jag står brud den 14 nov....Har köpte ett par men dem har blivit för stora nu när jag prvade dem igen,tappar dem varje steg jag går i dem:( och jag vill ej köpa skor som är jättedyra...
Har inga brudskor och jag står brud den 14 nov....Har köpte ett par men dem har blivit för stora nu när jag prvade dem igen,tappar dem varje steg jag går i dem:( och jag vill ej köpa skor som är jättedyra...
gå in på köp o sälj delen och kolla, såg att det finns lite skor där!
I vilken stad bor du? Kanske att någon här har tips på någon bra affär eller har sett något snyggt.
jag bor i sthlm.
inga som jag direkt föll för:(
Funkar det inte om du köper sulor till dem då??
Måste det vara "riktiga" brudskor eller kan det vara "vanliga" festskor?? Jag köpte mina skor på Bianco, förvisso är de rosa men de finns vita/ljusa skor där också.. www.bianco.com/collections.html
Hej!
JAg beställde mina brudskor från www.brandos.se skorna kom hem på ett par dagar, snabbt och smidigt dom hade ganska många att välja på och priser från 400 ungefär...
hoppas det löser sig för dig!!!
halvsula och ett inlägg i hälen borde funka så de sitter på
dem släpper i hälen ,brukar ha det problemet ofta:( har provat med sulor o allt!!
kan man beställa via biancos hemsida???
Nej, det kan man inte. Vet ju inte vart du bor men om det är problem att hinna pga öppettider i butik så finns de i Kista där alla butiker har öppet til kl 21.