Brudtärne problem LÅNGT!
Behöver lite råd och åsikter för jag känner mej som en riktig braidzillas nu.
De e så att en kompis till mej som jag trodde va en nära vän till mej ska vara brudtärna men nu börjar ja tveka över mitt val.
I Maj i år så skulle hon prata med sin morbror som är frisör om han kunnde göra mitt hår och hon sa att hon hade pratat me honom och att han självklart ställde upp och hade skrivit in de i sin almenacka.
Sen gör två veckor sen så ringde jag henne och bad henn dubbelkolla att han fortfarande kunne och hon skulle höra av sej till mej samma dag, efter två veckor så fick ja äntligen tag på henne och när ja frågade henne så sa hon "Va? Vad skulle jag fråga?" och när ja förklara sa hon bara kort Ne han kunnde inte och fick en kännsa av att hon inte ens har ringt efter som ja vet att hon går och lägger sej 6 på morgonen och går upp vid nio på kvällen för att sen åka runt i bilen och "leka" på nätterna. Sen e d även typsigt henne att inte göra saker som hon säger att hon ska.
Sen e d ett problem till e henne klädsel, vi bestämmde att både hon och min killes bestman skulle få köpa sina egna kläder me tanke på att vi inte har råd och även för att vi vill att dom ska känna sej bekvämka.
Så jag sa till henne att de ska vara en rätt så enkel klänning och helst i svart eller rosa, men hitta hon någon annan färg gick de givestvist bra.
När hon var hemma hos oss för ett tag sen så kollade vi upp lite klänningar och priser, då hade hon redan hittat en hon ville köpa så vi kollade upp den. Och de va inte vad ja hade tänkt mej, de va en riktig kanllrosa balklännign med ballong kjol och massa glitter, som liknaden mer en färgad brudklännign och hon berätta att hon skulle ha lockigt hår och ett dieadem i glitter till.
Ja tappade hakan helt och berättade d sammtidigt för min kille och sa att ja tänker köpa en klänning till henne för ja vill inte att hon ska ha de. Så ja berättade d för henne samma kväll att vi har bestämt oss för köpa klänning åt henne för hon inte har så mkt pengar och hon lixom sa okej tack så jätte mycket.
Så förra veckan köpte ja hem en klänning åt henne å ringde å sa till henne att hon skulle komma förbi å testa den, hon sa att hon skulle komma upp på torsdagen men hon dök aldri upp och hörde aldri av sej. Så i måndags messade ja henne å sa till henne att ja tänker lämna tillbaka klänningen på fredag (idag) om hon inte kommer å testar den och hon ringde och sa att hon skulle höra av sej i veckan när hon kunnde komma. Och ida e d fredag och hon hade fortfarande inte hör av sej så ja skickade ett mess å sa att nu har ja lämnat tillbaka klänningen å då fick ja ett mess tillbaka att hon hade ju tänkt och komma ida.
Ja vet lixom inte vart ja har henne och d e många av våra gemensamma kompisar som känner samma sak och vågar inte lita ett dugg på henne.
Ja vet inte hur ja ska ta mej till, ska ja bara ha is i magen och hoppas på att hon kommer på bröllopsdagen kläd i en enkel klänning och inte stup full eller ska jag säga åt henne att hon inte kan vara tärna längre även om ja vet att hon då kommer göra nått för att förstöra dagen för att hon e så sur för att hon inte fick vara tärna och ja vet att hon kommer göra d.
Sorri att va vart så långt behövde verkligen få skriva av mej!