Någon som haft rafoto iår?
Någon som anlitat Richard på rafoto i år? (rafoto.se)
Prisvärd? Trevlig?
//Ida
Någon som anlitat Richard på rafoto i år? (rafoto.se)
Prisvärd? Trevlig?
//Ida
Vi anlitade Richard i somras till vårat bröllop och vi blev verkligen supernöjda. Hoppbilden i svartvitt som du ser på rafoto.se är taget den dagen. Vi upplevde Richard som otroligt professionell, ambitiös och framförallt lyhörd. Våra foton är vi jättenöjda med och kunde inte föreställa oss det bättre faktiskt.
Ett krav vi hade var att kunna få ut alla bilderna i högupplöst format och det var inga problem alls. Jag har sett att vissa fotografer vill ha hutlösa summor för att lämna ifrån sig orginalbilderna. Jag vet inte riktigt vad rafoto tar för sina tjänster idag men priset vi fick betala var bra och verkligen prisvärt.
Kan ni säga vad ni gav för pris?
Jag har gått in på hemsidan men den verkar vara under uppbyggnad så jag har inte ens hittat nån mailadress.
Oj, jag kommer in till en vit stor hemsida som är jättefin där man kan kontakta honom lätt....
aha jag kollade igår och då fanns ingen hemsida stod under uppbyggnad men nu funkar den.
Vi anlitade Richard i somras då vi gifte oss och vi kommer definitivt anlita honom i framtiden för fotografering vid högtider och för våra barn. Vi upplevde Richard som väldigt professionell vilket också syns på bilderna på hans hemsida. Han är väldigt lättsam, spontan och hade ett unikt öga för att hitta just den där bilden.
Richard bokade in ett möte med oss några månader innan bröllopet där vi gick igen vilken typ av bilder vi ville ha med och det gjorde att vi kunde vara helt avslappnade på den stora dagen, i vilket fall vad det gällde fotograferingen.
Att anlita en professionell fotograf för sitt bröllop är den bästa investeringen man kan göra. Det är underbart att ha alla de fina bilderna att drömma sig tillbaka med.
Vi gifte oss också i somras och anlitade Richard. Kan bara säga att vi instämmer helhjärtat med kommentarerna ovan. Det märks att han har ett brinnande foto-intresse och verkligen gör sitt yttersta för att ta bra bilder.
Eftersom vi bor utomlands och bara kom till Sverige i två veckor under sommaren för att gifta oss så blev det ganska stressigt att få ordning på allt inför bröllopet. Därför var det enormt skönt att ha att göra med en proffsig fotograf som gjorde att det hela gick så enkelt och smidigt som möjligt.
Tror det är svårt att hitta en fotograf som är vare sig mer prisvärd eller mer trevlig!
Richard var prisvärd, trevlig och tog bra bilder. Hörde av sig när han skulle, dök upp i tid, skötte sitt jobb utan några konstigheter och levererade alla bilder han tagit på en dvd efteråt.
Jag rekommenderar RAFOTO varmt, en ambitiös och opretentiös ung kille som tog ut svängarna lite och gav oss lite annorlunda bilder än bara de vanliga pose-bilderna.
/Ylva
Vad kostade han?
Hur var priserna?
Fanns paket från 3000 kr och uppåt, jag mailade och fick en jättebra prislista.