• Sebast­iána
    Äldre 3 Nov 14:42
    5007 visningar
    13 svar
    13
    5007

    Snart jul igen!

    Kanske lite lidigt att starta en sån här tråd, men det är ju själva förberedelserna innan jul som är roligast!

  • Svar på tråden Snart jul igen!
  • sms å fotbol­l
    Äldre 3 Nov 14:43
    #1

    Tyvärr är du inte först :) men visst är det kul med jul!

    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3582524.html

  • Sebast­iána
    Äldre 3 Nov 14:44
    #2

    Nej, jag såg det också sen!

  • Äldre 13 Nov 15:24
    #3

    Snart är det jul igen :P Kan vi inte diskutera jul och allt runt om här?

  • mst.mr­sj82
    Äldre 5 Dec 16:32
    #4

    Jag älskar julen

  • Äldre 6 Dec 10:22
    #5


    Jag och sambon kommer inte vara hemma över jul, men ville gärna ha en gran iaf, så vi tjuvstartar med denna lilla adventsgran som sedan igår pryder vårt vardagsrum :D
  • mst.mr­sj82
    Äldre 6 Dec 17:40
    #6

    Så fin gran

  • Äldre 7 Dec 13:28
    #7

    Oooooohh

    JUL JUL JUL JUUUUUUL

    Vi älskar julen, pyntar som fan och står i, köper tomtar varje år och prydnader, målet är att när vi flyttar till hus skall det se ut som en tomteverkstad kring jul.
    Är så sjukt mysigt.
    Jag köpte julförkläde förra veckan när min FRU bakade lite inför jul, hon har gjort pepparkakshus, kolor och lussekransar och bjudigt på. Hon brukar göra massor smååkakor mm till jul som hon bjuder släkt och grannar på, luktar verkligen jul i vårt hus (lägenhet).
    Vi köper presenter under hela året så vi är i år rädda att de inte ens får plats i bilen när vi skall åka ner till GBG

    vi satte upp vår gran första advent, skall ta bild och visa


    Live free, ride free
  • Äldre 7 Dec 15:50
    #8
    Nightrod skrev 2015-12-07 13:28:35 följande:

    Oooooohh

    JUL JUL JUL JUUUUUUL

    Vi älskar julen, pyntar som fan och står i, köper tomtar varje år och prydnader, målet är att när vi flyttar till hus skall det se ut som en tomteverkstad kring jul.
    Är så sjukt mysigt.
    Jag köpte julförkläde förra veckan när min FRU bakade lite inför jul, hon har gjort pepparkakshus, kolor och lussekransar och bjudigt på. Hon brukar göra massor smååkakor mm till jul som hon bjuder släkt och grannar på, luktar verkligen jul i vårt hus (lägenhet).
    Vi köper presenter under hela året så vi är i år rädda att de inte ens får plats i bilen när vi skall åka ner till GBG

    vi satte upp vår gran första advent, skall ta bild och visa


    Wow ni slår verkligen på stort Skrattande vad trevlig det låter. Nu blev jag taggad på årets julbak som går av stapeln i helgen
  • Äldre 7 Dec 16:12
    #9
    Tingeling89 skrev 2015-12-07 15:50:09 följande:
    Wow ni slår verkligen på stort Skrattande vad trevlig det låter. Nu blev jag taggad på årets julbak som går av stapeln i helgen
    Vi har lite svårt att göra saker halvdant

    Hitta någon bild från baket på hennes instagram


    Live free, ride free
  • Äldre 7 Dec 17:50
    #10


    kom precis hem och frugan håller på att baka pepparkakshus till jobbet sitt. Luktar mumms hemma
    Julen är fan bäst, vi ser mer fram emot jul än vårt eget bröllop.
    Live free, ride free
  • Äldre 8 Dec 11:42
    #11

    Det ser verkligen fantastiskt ut!!! Vilken söt katt Glad

  • Äldre 8 Dec 12:20
    #12
    Tingeling89 skrev 2015-12-08 11:42:34 följande:

    Det ser verkligen fantastiskt ut!!! Vilken söt katt Glad


    ja hon hade gosat in sig i glittret och låg och sov
    Live free, ride free
  • Äldre 14 Dec 16:57
    #13

    Jag fick upp granen igår. Min första plastgran någonsin. Nu måste jag bara hitta ett doftljus som luktar gran också.

Svar på tråden Snart jul igen!