• Luckyy

    Bröllop i Norrköping 2010?

    några som planerar bröllop i norrköping eller runt omkring? skulle vara skönt och prata och kunna utbyta idéer..

  • Svar på tråden Bröllop i Norrköping 2010?
  • Luckyy

    själva bor vi ett par mil utanför norrköping och vi har bokat kyrkan den 10 april, och skulle vilja ha lite tips på var man kan göra hår o make up och någon bra catering firma..? vi har inte kommit så jätte långt i planeringen och börjar bli lite stressad när jag ser hur långt alla andra kommit..

  • Luckyy

    en halv syster är frisör så hon fixar hår o make up på mej.. men så är det det här med catering eller om man bara ska ha en buffé. ja håller helt med om att det är en djungel, o man vet inte i vilken ände man ska börja. när gifter ni er?

  • Luckyy

    vi bor ju i finspångs kommun och har fått tips på golf restaurangen där. så jag hoppas att det är nått o ha. o så har ja skickat efter inbjudningarna så nu har ja en sak till o bocka av..
    hur är det med era klänningar? ska ni köpa eller hyra?

  • Luckyy

    cltsp: ja vi va inne på det med. är så tråkigt när dom inte har några menyer på internet så man får en uppfattning.. vi hoppas vi hittar ett ställe som kan catera med bra med till bra pris.. något tips?

  • Luckyy

    bubbankärlek: ja är med inne på det.. men vet inte än..som sagt känns lite riskfyllt. o så känns det som om ja måste gå ner lite i vikt med. :/ vet du vad det kostar o hyra?
    catering är vi inne på o ta från finspångsgolfklubb. men dom gör om restaurangen o ja kan inte få menyer nu uten i slutet på november. men vi har bestämt oss för buffé i alla fall o ni?

  • Luckyy

    cltsp: vi ska bara catera därifrån.
    har ni kommit nån mer vart? för oss har det stått still. vi ska ta våran bröllops resa i förskott så om en månad ska vi till teneriffa. har ni nåra bröllops resplaner?

  • Luckyy

    vart har ni tagit vägen? jag är väl inte den enda som tagit dt lite lugnt i planeringen

Svar på tråden Bröllop i Norrköping 2010?