Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Hejsan hejsan...
Har skummat, my god, jag har varit bort för länge!
Varit hos mamma och pappa i en vecka sen har det varit full rulle hemma i sthlm hela helgen
Hur mår ni tjejer????
ORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bebis idag eller ????
Avundsjuk som fan att du ska få föda barn!
Jnuilejon, såg att di tittade in i helgen! Hej tjejen! Kul!
Springa Mugglan, det får du inte mig till Fy fan vad trist!
Fast jag ska ju helst äta 20 bullar om dagen för att se normal ut. Jag gillar inte att vara för smal, tycker mitt ansikte ser för jäkligt ut, man ser så gammal ut när man är smal, så jag har försökt moffa i mig en massa onyttigheter på sistonne, men det hjälper väl inte för det....
Telis, jag har aldrig använt ammnings bh överhuvudtaget! Det går likabra utan, med vanlig enligt mig. Och nu kan du väl bara lägga in skydden i vanlig bh?
HM har amningsbh som är helt ok! Alla babybutiker säljer, även Lindex tror jag!
Kul AM att middagen blev lyckad. Jag älskar stora middagar med finporslin och uppläggingsfat och levande ljus i kristallkronan Lät skit nice!
Snaily, är du säker på tant? kan man inte testa minus trots man är gravid
har tanten kommit, jag uppfattade det inte så...
JUST DET, medan jag kommer ihåg!
GRATTIS Livia och Amanda på 2 rep 3 års dagen!
Tjohoooooo *krulltrumpeter*
Men vad trevligt samtalsämen Lappis, hittade ni några anledningar till att ni inte skulle bli bra adoptivföräldrar????? Knappast va? Ni är ju bäst!
Kängu, hade du fått nytt jobb? Jag trodde du skämtade att du skulle börja jobba med en 5 månaders Finns inte i min värld att jobba! GUUUUDDD vad skönt man har det hemma!
Frejis, hur går det med bebisen?????
Har magen och det där lagt sig?
Nenne, du är för rolig, jag fnissar av alla dina inlägg. Sjukt skön tjej. När är det frysförsök? Jag har missat... sorry, men vet att ni skulle köra ganska bums.
Kommer inte ihåg alla jag skulle kommentera, förlåt...
Just, några nya, hej på er.
Här är allr bra annars, om ni undrar. Lillan kan redan STÅ, hon är stark i benen, fast hon håller ju i sig i bordet eller soffan. Sitter gör hon med! 5 1/2 månad gammal, Victor var senare med det där.
Hon bara skrattar och är så härlig, jag är sååååå tacksam och lycklig!
Nu ska jag njuta lite av henne och läsa ikapp mera Gosa ner mig i hennes lila huvud!
Jag älskar barn!