• arontorp

Sån där kroppsstrumpa ni vet...

Har tänkt köpa en sån där kroppsstrumpa att ha under klänningen. Ni vet en sån där som lyfter och håller in så man krymper ett par storlekar (enl reklamen iaf:) Sitter och försöker googla men kan för mitt liv inte komma på vad de heter. Hjälp!

• Svar på tråden Sån där kroppsstrumpa ni vet...
  • oOMayaOo

Jag har en av märket Spanx som jag tycker är jättebra. Den gör ingen ENORM skillnad, men den slätar ut valkarna och är bekväm.
    www.spanks.com
    Jag var tärna nyligen och köpte av ett annat märke, den sög. Den höll inte i nåt och man såg naveln genom klänningen.

• JollyO

Haha, köpte en på Rusta för några veckor sedan för 79kr. Den rullade ned sig ganska snabbt men visst rätade den ut valkarna. Tror att jag hade för liten storlek men tyckte att det var värt en chansning för den billiga penningen. :)

• Svanboet

Jag tror att det du söker finns på typ TVShop eller liknande sidor...

• arontorp

Jag har oxå sett en på tv shop men kommer inte ihåg vad den heter, hittar den inte där... Får väl leta igenom hela deras sortiment från början till slut...

• arontorp

Nu hittade jag den på tvins.se Slim n Lift hette den visst. Nån som provat? Den kostar ändå 600 spänn så jag skulle gärna höra några recentioner innan jag slår till.

• lexiwed

Kan tipsa om en gördel som finns på Lindex för 295:-.
    Så kan man ha fin trosa och BH till. Jag tyckte att den var bekväm och man fick jättebra hållning.

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=1001016&path=3403475;3215210;3232575;3528388;875626

Svar på tråden Sån där kroppsstrumpa ni vet...