Hej nej nej vi plan erar inte kyrkobröllop vi kommer gifta oss borligt =) Omm man skulle vilja viga sig vid alla på sin fest , kan man boka in det som viger en vet du lr ni något om det? jag vill komma in i min festlokal och innan vi dansar vår romantiska dans vill jag gifta mig på plats vid samtliga gäster :D
fruMe skrev 2009-10-18 19:50:49 följande:
Nu kanske jag är "värsta glädjedödaren", men planerar ni kyrkbröllop??? För visst infaller väl påsken den helgen och enligt VAD JAG HÖRT (vet alltså inte om det stämmer) så förättas det inte kyrkovigslar då? (Jesu död och uppståndelse...)Kolla upp det innan ni bokat för mycket!!!!Vi planerar också bröllop i början av april (ev 10/4) men vi tänker borgerligt. VI pratar om att resa till FLorida. Helt ok väder där då! Lycka till!
[/citat]
Him får faktist ta och titta! det verka vara dött på resor i april, konstigt faktist !! Tack för tipsen
drömland skrev 2009-10-18 19:48:05 följande:
[citat]
Tyvärr vet jag inte så mycket, men har du kollat hur det är med Bali och Zanzibar? Jag har själv varit på Bali som var ett paradis och har kompisar som var där på bröllopsresa förra året. Zanzibar har jag andra kompisar som varit till och var mycket nöjda.