• Blancas

    Bröllopsmässan i Trollhättan

    Någon som skall på mässan i Trollhättan den 31 okt??

  • Svar på tråden Bröllopsmässan i Trollhättan
  • lecaroline

    Såg att man sparade 50 kr om man förbeställde på nätet.

  • Fenixx

    får kolla med min mamma med våran rabatt. annars fick man även 50kr rabatt med förmånskortet via lokaltidningen för oss som bor i städerna runt om.

  • lecaroline

    Då var det dags i morgon. Några av er kanske man springer på där

  • Fenixx

    ja vi kommer säkert gå förbi varandra. hoppas ni alla finner inspiration och har en mysig dag.

  • Happypuppy

    Hade tänkt åka dit, men bilen har pajat och har inte riktigt råd med tåg.=( Har två rabattlappar om det är någon som är sugen.

  • Fenixx
    Happypuppy skrev 2009-10-30 19:47:52 följande:
    Hade tänkt åka dit, men bilen har pajat och har inte riktigt råd med tåg.=( Har två rabattlappar om det är någon som är sugen.
    men vad typiskt!!
  • lecaroline

    Det var tydligen ca 1000 betalande, det kännseda inte så när man var där..

  • lecaroline

    Inga tipps??

    En del som jag pratade med hade fixat nästa allt redan och då är det ju bara för att komma i stämning

  • Fenixx

    ja vi har ju helt klart med allt också. men vi gick dit just för stämningen och var lite skoj att se alla försäljare fjäska för en.
    och ha en mysdag med mamma och dricka lite champagne osv.

    men fick bra tips med ring och fotografering.

    sen var det skoj att man fick fram och känna på klänningar osv, för jag var lite fundersam med vilket tyg innan.

    sen har ju även affären Dreamnette 50% nu med klänningar såg jag i tidningen som kom idag.

    www.dreamnette.se

  • fromheretoeternity

    Jag tycker att det var en jättebra mässa. Lite väl trångt inne i det där rummet, det var svårt att komma fram.
    Min största förhoppning var ju att få se och känna på klänningarna och det fick jag och hittade en jättefin i en katalog! En urmysig dag tycker jag!

  • SofiaåPetter

    var det ingen som var där med sin fästman... Alla verkade vara där med sin mamma... Min kille vill gärna vara med och planera vårt bröllop, lika gärna som jag. Hur är det för er andra?

  • fromheretoeternity
    SofiaåPetter skrev 2009-11-02 14:55:28 följande:
    var det ingen som var där med sin fästman... Alla verkade vara där med sin mamma... Min kille vill gärna vara med och planera vårt bröllop, lika gärna som jag. Hur är det för er andra?
    Jag var där med min fästman! Det är ju vi som ska gifta oss! Det var jättemysigt att gå där ihop och titta!
  • SofiaåPetter

    Ja, jag håller vekligen med!!!
    Min fästman och jag hade en supermysig dag i Karlstad på bröllopsmässa för några veckor. Så härligt att planera och drömma om den stora dagen ihop. Min kille är minst lika engagerad som jag, det var ju han som friade:)! Sedan hjälper våra föräldrar oss så klart med det vi ber om, de är underbart stöttande både praktiskt och ekonomiskt men det är bara vi två tillsammans som fattar besluten och planerar:)!

  • GrodanoJag2010

    jag med tyvärr.. den gav mig inte så mycket


    kikel skrev 2009-11-02 10:55:31 följande:
    tyckte mässan var helt meningslös tyvärr
Svar på tråden Bröllopsmässan i Trollhättan