• Danielaa

    Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!

    Här kommer vår sjunde tråd å det finns några blivande brudar kvar å desto fler fruar!

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!
  • linvinter
    Teapot skrev 2009-11-30 15:21:02 följande:
    Har också övat namn och det känns lite avigt Men jag tror att den första tiden tänker man så mycket på det och anstränger sig verkligen. Värre blir det nog när man börjar slappna av!Idag har jag exakt en månad kvar
    Spännande! Idag träffade vi vigselförrättaren. Var inte så allvarligt, pratade mest genom det snabbt så vi hade koll på vad som händer. Tog 15min.
  • baver

    gaah! vad n'ra det är nu linvinter jag hade kört på sms med nya namnet det lät lite roligt

    tx2 ta det lugnt med magen ni får inte bråka när ska du gå hem och så? jag tror att skille har födadatum på lördag..spännande spännande

    teapot- vad hände på hippan då? kände du att det skulle komma eller blev du helt överaskad?

    ha det gott, nu blir det hemtenta...

  • Tx2

    Har hört att Skille har fått en tös i söndags.

    Baver, det beror på vem du frågar, mig el en av mina chefer... Skall jobba fram till jul och sedan har vi långledigt. Tanken är att jag skall in och jobba några dagar i början på januari om jag mår bra, sedan skall jag hålla mig hemma i nio månader.

    Kul med hippa Tekannan. Vad för kuligt fick du göra?

    Linvinter, nu är det nära!!! Hoppas att ni hade en kul helg som ogifta.
    Personligen så hade jag nog uppskattat ett sms mer än facebook (men det kan bero på att jag inte är med där ). Kanske kan skicka något från när ni är i NY och skriva att ni har det toppenbra på er bröllopsresa. Känns nog lite mer personligare för då skulle dina vänner kunna få lite olika meddelanden beroende på hur du vill säga det till dem.

  • Teapot

    Har också hört att Skilles prinsessa anlände i helgen

    Vi ska träffa prästen och kolla kyrkan ikväll! Känns som att jag borde vara mer förberedd... pslamer och sånt, hjälp!

    Linvinter, TVÅ DAGAR!! Hjälp!

    Möhippa ja... var fullt ös hela dagen Blev fotad i en studio (ingen aning om vad som händer med bilderna, fick inte se dem heller), fick sjunga in ett par låtar i en musikstudio (ingen aning om var dessa låtar kan tänkas dyka upp, men fick iaf lyssna på underverket) och så var vi på SPA. Lovely! Fick ett väldigt fantasifullt "äktenskapskit" också. Kul var det, hela dagen!

  • Tx2

    Teapot: Låter som om du hade en väldigt rolig dag med dina tjejer.
    Närmar sig med stormsteg för dig med! Kommer att gå bra ikväll. Ni behöver inte veta allt i förväg? Det är väl därför ni skall träffa prästen så h*n kan förklara/komma med tips för er.

    Linvinter: Hur går det med bröllopsnerverna?

  • linvinter

    Här är det fint, har äntligen blivit klar med bordsplaceringen. Imorgon skall vi hämta kostymen,jag skall in till hotellet och lämna lite grejor och min kompis som skall spela skall provspela i lokalen, lämna katter hos den som skall passa dem under vår resa och fixa naglarna. Så det är fullt upp imorn. Har nog inte tid att bli nervös..

  • Teapot

    Linvinter, jag blir lite nervös åt dig istället Skönt att vara sysselsatt ändå, så man inte blir så upptagen av att vara stirrig eller stissig. Så kommer vi nog också ha det, mycket som ska hända dagen innan!

    Om vi inte hörs innan, så ha en alldeles allldeles UNDERBAR dag, fru linvinter

    Prällemötet gick fint. En trevlig farbror, väldigt lugn och stillsam. Men han var lika oförberedd som vi var Bestämde psalmer iaf, även om det inte riktigt blev som jag tänkt. Blir bra ändå, den andra musiken känns viktigare. Och så blir det klassisk in- och utmarsch. Försökte lyssna in oss på annat, men inget som fastnade riktigt. Så det blir riktig dam dam da dam

  • Myrmor

    Hej tjejer! här är det tokmycket att göra. Varje år i september när man tar sig an alla gig känns det lugnt, och sen när december kommer är det bara "hejdå man och barn, jag har pumpat ur, det finns i kylen, vi ses om två veckor" . Gig imorgon, sen sex av sju dagar nästa vecka. Kom gärna och lyssna! (de som är öppna för allmänheten är: betlehemskyrkan imorgon, operan mån o tis, bollebygd ons, kungsbacka tors, liseberg och jullotta söndag).

    Har oxå fått se lillchampagnetösen . Jättesöt!

    Lycka till Linvinter!! Hoppas dagen blir underbar! Jag hejar oxå på sms-varianten.

    Och ni andra: GOD JUL!! (om jag inte hinner in och skriva innan jul, läser som hastigast så ofta jag kan). Tar gärna en snabbfika efter den 14:e, då luugnar det ner sig för mig, messa mig om ni bestämmer er för att ses!

    Kram!

  • linvinter

    Efter den 14:e funkar för mig också, då har vi landat i Sverige igen.

    Teapot: kul att det gick bra med prästen, även om det inte blev exakt som du tänkt dig. Tänk snart är det din tur!

    Känner mig lite oförskämt lugn, men det tar jag kanske igen imorn! Eller i natt, hihi.

  • Tx2

    Ni kommer att få en toppendag Linvinter!
    Glöm inte att andas och njut av dagen och varandra.
    Ha det jättebra på resan. Skall bli kul att höra sedan hur dagen ch resan var.

    Tekannan: Huvudsaken är att ni blir gifta Inte vilken musik som spelas.

    Hade varit nice att höra dig sjunga, men vette katten när jag har tid över.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 7!!