Nu har vi fått offerten! Dyrare än vi hoppats på, och sambon är på jobb på sjön, så det dröjer innan vi kan bestämma något. Vad betalar ni andra per kuvert? Känns som att jag inte har koll på vad som är dyrt/billigt..
Ellabay: JAAAAA! Jag blir extremt less för att i pincip ingenting går som jag hoppats. (Pluggar heltid, har två extrajobb och en sjuk mamma, så jag förstår lite hur du har det)Ibland känner jag bara att jag vill lägga ner allt. Igår var en sådan dag. Men jag tror att alla har sådana dagar (även om de dagarna sällan syns till här på bt), och det gäller att fokusera på vad som är viktigt. Visst vill alla ha den perfekta dagen, men blir inte dagen perfekt oavsett om skorna har rundad eller spetsig tå, eller vilken mat som serveras, så länge din m2b säger ja? När all planering känns som hemskast, när skolan tar FÖR mycket tid och altl bara rinner över, tänk då, är inte vi alla här inne lyckligast i världen? Vi älskar och vi är älskade, och det är det viktigaste. Och vi ska gifta oss!
Och att du har hittat din klänning är ju fantastiskt! Var glad för det, det är ännu månader kvar till bröllopet, allt måste inte bli klart nu med en gång. Planeringstiden är ju också till för att njuta av det som komma skall.
Usch, jag känner hur övermogen jag låter, men det är samtidigt lite terapi för min egen del. Har bättre och sämre dagar, absolut. Dessutom skriver jag långa inlägg för att försöka undvika alla mina "måsten" = sistaminutenskrivning av hemtentor, javisst! :)