• Svar på tråden Tantvarning6
  • lillabruden

Glömde ju säga till dig Soldemor, hur kan han vara så arg för en katt till?? Tycker det låter som det är mer än så......han måste ju älska den delen av dig som gör att du inte kan lämna katten oxå....eller? hoppas ni löser det!!! kramar

• Aleta

Dfk, jag var på chokladfestivalen i Göteborg i helgen. Jag handlade choklad och praliner för ett par tusen!
    Nu gäller det att jag säljer lite själv på julmarknaden innan mitt chokladberoende ruinerar oss.
    Jag är också jättekräsen ska tilläggas.

Frulle, skönt att det inte var så farligt.

• Fjosok

Saknar ingen längre, lätt fånget lätt förgånget.

Herren tar och herren ger ...

• Bobou

Men hemskheter!!! Vad alla råkar ut för!

Känner mig nästan lite skyldig, för det var ju inte längesedan jag konstaterade att det gick rätt bra för alla tanter! sånt straffar sig tydligen...

KRAMAR till er allihopa, och till era stackars patienter!

• Sonja68

Cantaton: Grattis till -12 kilo! BRA JOBBAT!!
    Fjällis; krya på dig!
    Frulle: skönt att det inte var så farligt i alla fall.
    Soldemor: Fy vad jobbigt. Undrar hur länge han orkar tjura?
    KÄnner igen det där grin-ilet som gubbar kan få.

Nu har maken också blivit sjuk Hostar och har 39 graders feber.
    Blir en jobbig natt det här är jag rädd.

Lillan har ätit lite pelmeny och glass. Dricker vatten och slemlösande.
    Ska ge henne febernedsättande innan jag går och sover så kanske både hon och jag sover lite lugnare.

Aleta, Feministbruden och Passionsblomman; en ny överlämningstråd är igång *suckar*

• Sonja68
    Fjosok skrev 2009-10-28 20:00:26 följande:
    Saknar ingen längre, lätt fånget lätt förgånget.Herren tar och herren ger ...
    Vad har hänt
  • Heloise

God kväll!

Jag tänker på dig Cantaton och din pappa. Hoppas alla sjuklingar mår bättre snart.

Här tullar det på som vanligt, jobba, jobba, jobba, ha dåligt samvete för att jag inte orkar engagera mig i skolan som jag borde.
    Hela kroppen värker, jag hoppas verkligen att jag håller på och blir sjuk igen, för det orkar jag inte med.

Imorgon ska panzer och jag gå på hockey med ngr kompisar, det ska bli kul. Jag måste verkligen verkligen ta mig i kragen och skriva ihop nått dravel om en uppsats, samt korrigera min rest på hemtentan.

Allt jag vill göra är att dra täcket över huvudet och vägra komma fram.

Dessutom var det in den mest avskyvärda ungen jag någonsin stött på idag, och ja jag vet det är inte barnets fel det är mamman och pappans fel. Men det spelar ingen roll, han var vidrig och hela min livmoder knöt sig. Tveksamt om den någonsin kommer att återhämta sig. Vad är det för fel på föräldrarna, jag menar jag var en hårsmån ifrån att nypa tag i ungen och skälla upp honom, morsan bara småskrattade. En del borde verkligen inte få skaffa barn!

• Cantaton

Tack för alla fina ord.

Jag vet att det är flera i tråden som inte har det lätt - med sjuka barn, olyckor, jobbiga män osv. Och ni ska veta att jag tänker på er också, även om jag inte skriver. Jag har helt enkelt inte energin att peppa. Men ni är i alla fall i mina tankar - allihopa - ska ni veta.

Jag mådde "bra" av att sitta hos pappa idag. Slippa alla telefonsamtal, slippa oron att det är några negativa samtal o.s.v. För ingen kunde veta bättre än jag hur pappa mådde just precis då. Det var liksom avslappnande, befriande - även om jag fällde många tårar. Han har fått lunginflammation och feber nu, och blodtrycket är lite lågt, annars är det som innan.

• passionsblomman

Om någon undrar över min och sambons bebisförsök och utvecklingen där så står senaste nytt i inlägg 3762 &3763 i bebistråden. Det är en halv bok så hoppa det om ni har ett liv..

Svar på tråden Tantvarning6