Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag är mest trött. Jag har precis sovit. Och nu när jag vaknade kände jag mig helt uttorkad och det värker i tänderna... Alltså har jag hela tiden legat och bitit ihop hårt med tänderna... Det gjorde jag förr när jag var stressad. Sällan längre. Nu har jag halsat i mig en halvliter vatten i ett svep och ska precis dricka lite te (som jag nu tillsatt mjölk i även om dieten är slut först efter idag).
Småland är stort Passionsblomman, jag tror du har nästan 18 mil hit från dig.
Cantaton, ja herregud SKIT i dieten nu, det här kräver ju krafter och all energi du kan få!!!
Känner igen det där med tänderna. Det är mycket av grunden till mina spänningshuvudvärksperioder.
Nu vill jag att du lovar mig att du är rädd om dig mitt i allt det här! Var är din sambo? Är du alldeles ensam mitt i allt?
Jag överväger om jag ska äta chokladdraperade cashewnötter eller om jag ska stå ut resten av kvällen. Imorgon ingår jag ju inte längre i programmet...
Ge mig EN anledning att du i det här läget ska gå omkring och står UT med något som helst utöver det gräsliga i att din pappa är på sjukhus!
Ät vad du vill! Du har redan varit jätteduktig och känner jag dig rätt så lär du inte övergå till att dricka grädde och leva på Ahlgrensbilar bara för att diet-delen är slut.
En anledning: Jag är envis
Den anledningen får underkänt!
Lite honumg i ditt thé vore åtminstone på sin plats. Det är bra för allt!
Njä, jag tycker inte om honung. Men jag har iaf börjat ha mjölk i...
Andra anledningar är att jag är plikttrogen och "duktig flicka" men jag gissar att de också får underkänt...
Huvudvärken förföljer mig idag
Varför visste jag att du skulle säga att du inte gillar honung? :-d Jag har nog tipsat dig om det förr tror jag...
Och JA de drä andra anledningarna kan du kasta i papperskorgen just i det här sammanhanget.
Vad sägs om självbevarelsedrift, klok omsorg och lite kärlek till dig själv i nuvarande situation?
Klart du har huvudvärk! Det får nästan jag med av att ens tänka mig in i hur du måste känna! Lite nötter med choklad på tror jag skulle vara jättegott för dig och pigga upp litegrann.