• tess30

mycket missnöjd med denna strippförmedling!!

Jag anlitade en strippa genom www.svenskstripp.com igår, och jag är fruktansvärt missnöjd! jag hade varit inne och kikat på lite olika sidor innan, bl a bröllopstorget och fått tips om denna sida. Det hela börjar med att killen som ska strippa försöker blåsa mig på 500kr för att vi ska få fotografera showen. Gick jag ju självklart inte med på. Vi skulle betala 2300kr och då få en show på 15 min! Vi fick 6 MIN! Jag kan säga att jag var lagom förbannad efteråt... När jag ringde till strippförmedlingen så fick jag inte ens en ursäkt. Så med detta vill jag då uppmana dem som funderar på en strippa till möhippan/födelsedagsfirande att inte anlita någon från den förmedlingen! Tråkigt att en kul grej ska behöva bli på det viset..

• Svar på tråden mycket missnöjd med denna strippförmedling!!
  • tess30

Tack Yavannakémentari, du tog orden ur munnen på mig :)
    Ja, det var lite tråkigt faktiskt..

• tess30

nej, det är nog ganska så svårt nu skulle jag tro. jag ville heller inte ställa till med någon scen väl på plats, det skulle bara göra saken värre. både för mig själv och för henne vi firade, speciellt..
    haha, ja det kan vara en rätt så festlig sak att göra..

• tess30

Nej jag tror att det kan bli svårt att ta upp något sånt här hos konsumentverket. precis som du menar på där KatjaB, en relativt svår sak att bevisa och få rätt i. men man skulle ju verkligen vilja! men jag näst intill lovade honom jag pratade med vid strippförmedlingen att deras kundantal kommer att minskas pga detta. så så länge infon går ut och sprids runt så håller jag mig relativt nöjd, så här i efterhand iallafall :)
    om det är någon som vet andra bra bröllopssidor eller möhippe sidor, så får ni gärna tipsa om dem..

Svar på tråden mycket missnöjd med denna strippförmedling!!