• Bustro­ll
    Äldre 10 Oct 12:27
    4526 visningar
    34 svar
    34
    4526

    Oktoberbrudar tråd 3

    Så, skapar en ny tråd så att vi får höra om er som ännu inte gift er nu i oktober samt höra hur planeringen går för er.

  • Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 3
  • Fröken­W
    Äldre 11 Oct 14:21
    #1

    Nu har jag hittat hit!

    Ja, nu är man Fru W!!!
    Vi hade en fantastisk dag igår! Jag hade aldrig ens vågat drömma om att det skulle bli så fint och vackert!

  • Bustro­ll
    Äldre 11 Oct 15:17
    #2

    Åh vad roligt! Jag gissar att allt gick bra då?
    Då väntar vi bara på bilder sen då

  • Kickis
    Äldre 11 Oct 16:52
    #3

    Nu har jag lyckats få ut några bilder om någon vill se...

    Stort grattis till er som gifte sig igår! Hoppas ni hade en underbar dag!

  • Toastm­asterM­arie
    Äldre 11 Oct 18:04
    #4

    oj vad dagen flög förbi. Nästan allt blev precis som vi hade tänkt och lite bättre. Är så glad och gick runt med ett leende hela dagen. Nervösiteten som jag väntade på slog aldrig riktigt in utan jag kunde verkligen njuta av hela dagen och stannade upp flera gånger och tänkte vad härligt. Vi har själva inte tagit några bilder utan inväntar föräldrar och syskons fotografering.

    Fotografen har varit snabb och lagt ut bilder på hennes hemsida.

    www.bemerholt.com/

    för er som är nyfikna.

  • Bustro­ll
    Äldre 11 Oct 18:17
    #5

    Vad fina alla bilder var.

  • Hjarta­fró
    Äldre 11 Oct 21:13
    #6

    Vi gifte oss också igår och hade en helt fantastisk dag med strålande sol!

  • Hjarta­fró
    Äldre 11 Oct 22:45
    #7

    De första bilderna från vår dag finns på vår blogg - www.gervide.se/

  • Fröken­W
    Äldre 12 Oct 19:28
    #8

    Har bara två bilder innan vi gick en från middagen so far men jag har lagt upp dem tills vi får de "riktiga" bilderna!

  • MTTM
    Äldre 12 Oct 20:09
    #9

    Vad kul att alla som blivit fruar hittills verkar ha haft så härliga dagar! Nu har vi också blivit man och fru, och jag måste säga att dagen inte hade kunnat vara bättre. Det var en helt underbart vacker höstdag och både vigseln och festen överträffade våra förväntningar. Nu väntar jag bara på att få mitt nya efternamn... Nån som har koll på hur lång tid det kan tänkas ta?

    I morgon åker vi på "mini-smekmånad" på spa några dagar, ska bli så himla skönt att slappna av lite efter så mycket planering i slutspurten.

  • Bustro­ll
    Äldre 13 Oct 06:48
    #10

    Jag ringde till skatteverket häromdagen med den frågan och det skulle ta ca 2 veckor tro jag han sa. De hade tydligen fullt upp.

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 3