• Fru Indosaurie

Skor till ivory-klänning?

Idag köpte jag en klänning i ivory och nu slog det mig, vad har man för skor till? Vita? :/
    Min blivande man ska vara klädd i ivory också så frågan gäller även honom..

• Svar på tråden Skor till ivory-klänning?
  • Luring

Det klart du ska ha skor ton i ton med klänning. Det finns massor med brudskor i ivoryfärg. Jag köpte mina på blocket. (Finns i mitt galleri)

• Fru Indosaurie

Ja men då så. Det kändes bara som att läget blev svårare men så var alltså inte fallet, tur

• MarianneL

Jag hade röda skor :) Hittade några som ajg blev kär i, och man skulle ju aldrig ha vita skor till en vit klänning annars (om det inte var bröllop)... :)

• Fru Indosaurie

Jag vill ha rosa
    Men jag har stora fötter och är exakt lika lång som min blivande man så klackar är det inte ens tal om.

• KatjaB

finns skor i ivory! jag beställde mina på matildasfest i "dark ivory" och klänningen kommer gå i exakt samma ton

• Fru Indosaurie

Katja
    ja det lutar nog åt att jag beställer därifrån också annars lär jag få leta tills jag dör Visst ligger det i Sundbyberg också? jag bor där så.

• Fru Indosaurie

& tack för era svar, det var ju tydligt att jag inte kunde något om detta ämne haha!

• sara P

Nej så härligt med rösa skor till bröllopsklänningen :)!! Jag har beställt mina skor med lågklack från www.divinityred.se

Svar på tråden Skor till ivory-klänning?