Jag var pa vippen att dra ifran min man mellan vigsel och brollopsfesten. Ja, det var inte pa samma dag alltsa...
Anyway, jag tankte mycket pa vad andra skulle saga, vilket var javligt dumt. Sure, vi klarade krisen. Men det har tagit hart pa mig. Helt sjukt att jag stannade, trodde inte jag accepterade sa mycket skit. Men samtidigt sa angrar jag mig inte nu, alla har sina ups and downs och nu ar det hur bra som helst.
Men det jag egentligen ville saga: Ungefar samtidigt som vi funderade pa att separera sa dumpade en kompis sin fru. Dom hade varit ihop i 4 ar, gifta i 6 manader. Gifte sig 1 gang hemma och 1 gang jattestort och flott utomlands. Sa manga var helt chockade.
Det enda jag kunde tanka, var hur modig jag tyckte han var. Som gjorde det som kandes ratt och bra och sket i alla andra. Det blir ju onekligen fragor och skvaller. Sjalvklart tycker jag jattesynd om hans fina fru, men tycker han var sa modig som foljde sitt hjarta.
Hoppas verkligen det loser sig for er, som det gjorde for oss. Ni kanske bara behover sakna varann, 'man vet inte vad man har forran man forlorar det'.
Det sista du ska gora ar att bry dig om andras snack!
Styrke-kram.