• Jevic

Hjälp- bra fotograf söder om Sthlm?

Hej på er,

Jag behöver hjälp och så överraskad jag blivit att alla är så hjälpsamma och rara härinne, så hoppas jag på er hjälp denna gång med.

Vi behöver tips på bra bröllopsfotografer kring stockholmsområdet! Vi gifter oss i juni 2010 men har inte "hittat rätt" än. Ngn som är duktig, har känslan och hittar "ögonblicken" både i romantikens och busets spår. Självklart skall priset vara OK.

OBS! Vi är ej intresserade av fotografering på en ataljé, endast utomhus.

Vem rekomenderar ni?

Tacksam för hjälp!!!

• Svar på tråden Hjälp- bra fotograf söder om Sthlm?
  • lottis77

www.jonaldi.com Han är duktig och man får bilderna högupplösta på en cd-skiva. Kan vara värt att kolla upp! Vi var jättenöjda!

• Jevic

Helt sjukt vilka bra fotografer ni tipsat om, blev helt kära i allihopa!!! Fler förslag välkommes dock, skadar aldrig att kolla runt lite mer...

Tack för er hjälp!

• krispygirl

Vi gifte oss i somras och blev fotade av www.fotockholm.se Vi är jättenöjda med bilderna och priset. Vi fick många högupplösta bilder till ett rimligt pris!

• Hjartafró
    vinterregn skrev 2009-10-01 18:36:34 följande:
    www.jakobgranqvist.com/blog/Han tog våra bilder utomhus när vi vigdes i en trädgårt. Vi är supernöjda!
    Kan bara hålla med om Jakob Granqvist. Han fotade vårt bröllop i lördags, och vi är så nöjda!
  • Miss Sofie

Hur mycket betalade ni för fotograferingen och hur många bilder fick ni?
    Jag har fått ett pris på ca 3200 kr för 2 timmars fotografering och 10 bilder, men jag tycker inte att 10 bilder räcker. Jag vill ha flera och då skulle det kosta 200 kr per bild! Det är ju skitmycket pengar.
    Kanske ska lägga till att detta är en fotografelev och hon har inte så mycket erfarenhet, vilket är ok för oss eftersom vi inte vill lägga ut alltför mycket pengar på fotograferingen.
    Jag förklarade att de andra bilderna inte behövde "photoshoppas" eller redigeras och det är därför jag tycker att 200 kr per bild är lite mycket.

Eller är jag bara naiv och snål?

• Pingstdagen2010

Vad betalade ni för er fotograf?

• Wiggy

5000 kr betalade vi. Vi fick över 3200 (tretusentvåhundra) högupplösta bilder av KANON-kvalitet! www.mkfotograf.se Han bor i Linköping men åker runt.

Slå den om ni kan! ;)

• Gazit

Vi hade Bröllopsfotograferna 2 Brides heldag och är supernöjda!
    Fick 4 dvd-skivor med 1000 högupplösta bilder, supervackra i vårt tycke, och alla var retuscherade. Vet inte vad dom kostar nu (vi gifte oss för snart två år sen) men vi betalade 5000 kr + resekostnade och det var de ju verkligen värt. Dom har F-skatt och var väldigt trevliga.

Bilder finns på:

img7.imageshack.us/slideshow/webplayer.php

och deras blogg 2bridesfotografer.blogspot.com/

Svar på tråden Hjälp- bra fotograf söder om Sthlm?