• Hana10

    behöver råd!!!

    hej..
    Jag är gift och har 1 dotter,men problemet är att jag inte är lycklig och jag har ingen som helst anning om vad jag ska göra för att min man och jag har varit gifta 2,5 år nu och under 1 hel år gjorde vi inget än att bråka och skrika.jag har gett vårt äktnskap flera chanser men är trött på att höra hans ursäkter.vårt privata liv funkar inte heller och jag måste be honom att kyssa mig eller krama mig.han tröstar inte mig änns när jag är ledsen,när jag säger att han inte ska göra något så gör han det ändå nästa dag liksom,är inte hemma ofta och håller mig och vår dotter sällskap,han säger inte änns jag älskar dig och jag har tröttnat på det..snälla ge mig råd om vad jag bör göra.jag skulle verkligen uppskata att någon skrev något.tack

  • Svar på tråden behöver råd!!!
  • Hana10

    Om jag ka vara ärlig å älskar jag inte honom alls,för att jag har sökt till par terapi,men när vi var hos dem sa han att han skulle ändra sig men har inte ändrat sig ännu.det känns som att mitt liv blir kortare för varje dag.jag har pratat med honom tusen tals gånger och sennast vi bråkade bad han om ursäkt men jag sa till honom att det var sista chansen och att han borde tta den.men han ändrar inte sig alls.jag har helt enkelt tröttnat på honom men jag vett inte vart jag ska börja.

Svar på tråden behöver råd!!!