Inlägg från: Blomsterbrud 2008 |Visa alla inlägg
  • Blomsterbrud 2008

Vi har bokat vår bröllops(dröm)resa till Edinburgh!

Edinburgh är helt UNDERBART! Ha en fantastisk resa!

Måste bara tipsa om ett superbra hotel vi bodde på: Bonham Hotel! Underbar frukost, fina rum, toppenservice och fantastisk restaurang! Sällan jag varit så nöjd! Vi bodde i "vanligt" dubbelrum.

• Blomsterbrud 2008
    Boomtown skrev 2009-09-25 21:04:16 följande:
    Blomsterbrud 2008 skrev 2009-09-25 20:59:24 följande:Bonham har jag också trånat efter. Var restaurangen romantisk? Vad ska man ha på sig för kläder när man går dit?? Ska det vara kostym? Svårt att veta på de finare hotellen om det är slipstvång eller inte. Hur ska man veta det?
    Jag minns inte riktigt hur restaurangen såg ut, tror inte den var så där superromantisk... Mer stilren, men jag kommer inte ihåg. Minns att maten var helt fantastisk i alla fall. Jag var där på konferens med en kollega, så jag hade inte liksom inte "scannern" inställd på romantik. Slipstvång var det nog inte i alla fall -det var liksom inte snobbigt eller flådigt alls, bara fint! Och jag har aldrig varit med om så personligt bemötande och trevlig SERVICE-minded personal! Vi var så sjukt nöjda. Bodde där nästan en vecka. Åker gärna dit med min man vid tillfälle!
  • Blomsterbrud 2008
    Boomtown skrev 2009-09-25 22:07:57 följande:
    Blomsterbrud:Jag måste fråga en sak till. Kom du ihåg hur det såg ut på restaurangen? När man ska boka så står det "front" och "rear". Ser det lika ut och det är bara om man vill vara ifred om man vill ha "rear" eller är det mysigare på något ställe?
    Jag skulle ta "rear" -det var lite mysigare. Inte så mycket fönster där men liksom mysigt (fast mycket mer minns jag inte ). Vi åt middagar "rear" och frukost "front". Det blir liksom lite mer "spring", mer folk i rörelse i "front"-delen.
  • Blomsterbrud 2008

Nu blev jag såååå sugen på att åka dit! Ska överraska min nyblivne make med en resa nån gång tror jag!

• Blomsterbrud 2008

Hmmm... jag skulle inte säga att det var så långt att gå, men det beror väl på vart man ska! Det var ju inte MITT i smeten, men det låg nära konferenshallen som vi höll till på då jag var där, så jag minns det som perfekt.

Svar på tråden Vi har bokat vår bröllops(dröm)resa till Edinburgh!