• Chappen

Tips på morgongåva till man.....

Tips på morgongåva, vad ger man en kille?Vill gärna ge ngt men vet inte riktigt vad???

• Svar på tråden Tips på morgongåva till man.....
  • b2b09
    Chappen skrev 2009-09-20 18:06:26 följande:
    Vadå 52 romantiska veckor????VIll veta mera
    Det är ett spel kan man säga. Skrapkort, 26 till mig och 26 till mannen. Så skrapar man ett kort varannan vecka och får ett uppdrag som skall utföras under den kommande veckan. Kan vara så enkelt som att man skall väcka sin älskade med en kyss, eller så avancerat att man ska ordna en picknick under månskenet... Man får ju ha lite fantasi och kunna kompromissa lite så funkar det bra. Vi tycker att det är riktigt mysigt! Man påminns om enkla saker man kan säga och göra för att visa att man uppskattar den andra.

www.myheart.se/romantiska-presenter/289-52-romantiska-veckor.html
  • Eelin

ååå vilken mysig grej=))) det måste jag kolla upp!

• BlomAnna
    Tarantina skrev 2009-09-20 18:51:16 följande:
    *ler* En bekant har visat sin secretbox för alla besökare... Fina bilder men jag hade nog bara visat min man dem.
    Oj då...jag hade nog också bara visat mannen! Därför det kallas secretbox
  • Jessan78

många bra ideér!
    nån som har ännu fler tips?

• Nordiskbrud

Beror ju på vad din blivande är intresserad av Min M2b ska få en vinrad i Frankrike, då får man dels 6 flaskor av "sitt" vin samt möjlighet att komma dit, bo på stället och vara med lite i processen. Är han intresserad av whisky kan du ju ge en flaska svensk whiskey och en provning från Mackmyra www.mackmyra.se/
    Finns ju även olika ölbryggerier, cognac osvEn tanke om han är intresserad ngt sådant.

• ettem
    b2b09 skrev 2009-09-20 16:25:16 följande:
    Jag köpte 52 Romantiska Veckor.. Kan jag varmt rekommendera.
    Åhhh!!! Toppenidé! Det skall jag jag ge min sambo i julklapp, perfekt att ge till någon som aldrig önskar sig något och som helt ärligt har allt ha vill ha.
  • Iafia

Finns det fler ställen som säljer halsband för män i läder så som jronline? Gillade den med två ringar på men inte inskriften. Jag vet att hand oxå har liknande men de är så vansinnigt dyra tycker jag.

• 20100515

Vad säger traditionen? Var det egentligen bara kvinnan som fick förr men nu för tiden kan även mannen få en morgongåva?

Jag har inte en aning om vad eller om jag ska ge. =/

• Arla79

Jag gav min man en klocka som jag ska gravera in något på.

Svar på tråden Tips på morgongåva till man.....