Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Luring skrev 2009-10-10 19:09:34 följande:
    Ni som var ute efter champagneglas, såg ni detta?www.brollopstorget.se/Annonser/
    Länken funkar inte..
    Jag hoppas på att Ikea ska ha något 1 krs erbjudande runt jul och nyår annars kan man hyra för 2,44 kr st och det blir ju billigare än det mesta, då slipper man diska också.
  • Fru Indosaurie

fanns det inte en ikea-tråd förut förresten?
    Någon som har en länk?

• Fru Indosaurie

jag bor nästan i solna! men jag kan som sagt hyra för 2,44 per st och då slipper vi diska.
    Iofs kan man sälja dom där igenom och tjäna på så sätt men ja..

• Fru Indosaurie
    Frulle skrev 2009-10-10 23:15:58 följande:
    Tror vi landade på ca 75.000 ist..
    haha! åh nej, det låter ungefär som vad som kommer hända oss..
  • Fru Indosaurie

Jag skulle inte heller räkna resan i budgeten, för den är ju utöver bröllopet
    Mina ringar vet jag inte om jag ska räkna heller *harkel*

• Fru Indosaurie

jag kommer inte att kunna ha annat än trosor under min klänning så där sparar jag in några slantar haha

• Fru Indosaurie
    Blivandefrueriksson skrev 2009-10-11 20:31:36 följande:
    Jag håller pandis ringarna är ju i samband med bröllopet, resan är ju fler och fler som tar senare och inte i direkt samband med dagen D. Vi har inräknat min ring i budgeten. Vet nog lite mera vad det blir för kvälls mat framåt 12 slaget nu. Detta vet jag hittills.KycklingspettPastasalladTunnbröd med 2 olik sorters rörorvitlöksbröd med fetaost skiva och torkad tomat påKommer ni på något mera?
    inte ska ni väl äta allt det där vid midnatt?
  • Fru Indosaurie
    Tausen skrev 2009-10-11 20:53:45 följande:
    Vi har inte ens tänkt på nattamat..men de får väl ta sånt som är kvar från buffen om de är hunrgiga. Är det snålt??
    absolut inte. Vad jag har hört så är dom flesta fortfarande mätta vid midnatt också Man kan ju ha godis eller snacks framme också. Tårtan skär man väl upp rätt sent. Beroende på vilken tid man har middag iofs
Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här