• mammab

Mysigt hotell i Göteborg?

Hallå, jag är ute efter ett mysigt hotell i centrala Göteborg! Är det någon som kan tipsa om något?

Skulle vara jätte tacksam, tycker det är så svårt att välja nått när man varken vet hur det ser ut på riktigt eller hur servicen är!

Så vore jätte snällt om ni hade nå förslag!

• Svar på tråden Mysigt hotell i Göteborg?
  • Linadesign

Hotel Lilton är ett litet mysigt hotell i Linnéstan. Har inte bott där själv, men gått förbi många gånger och tyckt att det ser så himla mysigt ut. Ligger lite avskilt; centralt, men ändå inte mitt i smeten.

www.lilton.se/

• burberry

Vi brukar bo i något som heter Annes Hus som ligger ett stenkast från Liseberg..Det är ett litet hotell med fina rum..Frukosten kommer hon och ställer i en korg utanför rummet så man får äta i sängen om man vill.Det kan jag verkligen rekomendera.

• feministbrud

Nu kom jag på ett verkligen mysigt hotell, nämligen Hotell lillton i vasastan. Mycket mysigt!

• mammab

tack för alla förslag! ska kika på dom och se om det blir någon mini semester fram över!

• Taaanja

Vi bodde på Avalon, superlyxigt. Frukosten får du upp på rummet..

• HelenaO

Hotell vanilj!!! Men även First hotell G är trevligt och mysigt, dock inte lika personligt!

• Jenla

Hotel FLORA på Grönsakstorget, kommer inte ihåg rumsnumret men finns ett jättemysigt rum med stor takterass där man kan sitta o ta en drink, lyssna på soft musik o bara chilla...

• mammab

Tack för alla förslagen!

Det blev Hotel Flora och vi storm trivdes där, super fint och jätte härlig personal!

Kan rekomendera det jätte starkt!

2010-10-23
  • ThereseV

Vi bodde på Avalon och det var hur bra som helst! Vi körde på deras bröllopspaket så vi bodde i ett superiorrum och det ingick champagne och chokladdoppade jordgubbar och tryfflar när vi kom tillbaks på kvällen och man fick (en helt fantastisk!) frukost på rummet dagen efter. Vi kommer nog t.o.m boka en natt där igen när vi firar ett år:)

• Jghkvgjnv

Hotell Vanilj heter egentligen Hotel Vanilla men det hette vanilj förut :)

• Jghkvgjnv

Haha och nu såg jag att detta är en gammal tråd ;)

• 20140222

Jag puffade tråden för att jag undrar samma sak. Jag vet att den är gammal. Är det bättre att jag gör en ny tråd kanske? Trodde inte det skulle behövs då jag undrar samma sak som TS .

• Jghkvgjnv

Jag rekommenderar Vanilla!:)

• 20140222
    Jghkvgjnv skrev 2013-09-22 06:48:17 följande:
    Jag rekommenderar Vanilla!:)
    Tack!Glad
  • cutefjant

vi kommer nog bo på Ghotia gångavstånd i natten och min man gillar att gå en stund när han druckit lite så det blir nog en promenad för oss inte så långt från Överås :)

• sweet333
    http://www.booking.com är den i särklass bästa sajten för att boka hotell. Du behöver inte lägga ut pengar i förväg. Det är lätt att boka av och att boka om och utbudet är mycket bra. Jag har nu använt dem vid över fem tillfällen och det har fungerat bra hela tiden.
Svar på tråden Mysigt hotell i Göteborg?