Bubbel, brasa, bröllop (blöja)
*smyger in lite snabbt från jobbet och säger hej*
Hej tjejer!
Hittade också tråden efter att inte varit inne på länge. jag är ju - liksom Izunia och Gemma - numera en working mom och med fullastade dagar och dotter på dagis blir det inte mycket tid till BT.... tyvärr. Fast det är skönt att vara igång och jobba och få lite struktur och vardag igen. faktiskt.
Gemma - stackars lilla monstret!!!! Vilken segdragen rackare till infektion. Min lillböna är osannolikt nog fortfarande frisk efter 6 veckor på smitthärden dagis (och bara för det så kommer hon säkert att få både vatt- och svinkoppor nu samt grönsnor...). Men usch, stackars lilla M och... stackars du. Hinner du få något gjort med jobb, eller är det bara sjukdom, elände och byggstress? Hoppas att mannen och du får en fin helg tillsammans.
Izunia - åååh vad härligt med Turkiet!!! Är det fortfarande ordentligt varmt där såhär års, så ni får lite sol på näsan?
Förhoppning: skulle gärna åka till Istanbul, har bara hört positivt om staden.
Ego: vi kommer inte iväg till New York i höst, det hinns inte riktigt med och vi sparar det till våren. Däremot blir det en romantisk lång-weekend i slutet av oktober i - håll i er nu - inte de alternativen vi ratade pga lång flygresa, konstiga flygtider, någon av oss eller båda har redan varit där (Lissabon, Madrid, Nice, Wien) - utan Reykjavik!! Varför inte? Mannen har alltid romantiserat Island och jag gillar udda resmål, så nu blir det en tors-sön i Reykjavik, bara vi, med dottern hos farmor och farfar. Någon av er beresta damer som har varit där? Och... New York ska det bli i vår, och Lissabon också så småningom. Men för tillfället: gejsrar och vattenfall
Trevlig helg alla!
*smyger ut igen och dyker ner i jobbhögen...*