Jag pluggar och jobbar lite och gubben jobbar vanliga tider. Vi har ju inga barn eller andra måsten som tar tid, det är nog lite lathet. Jag har koll på läget, jag har börjat beställa klänning från kina (var tvungen att skaffa paypal och måste vänta på någon kod från dem blablabla)
Vi har kyrka, festlokal, han har hittat kläder, toastmaster, marsalk, tärna, gästerna på gästlistan har fått inbjudningskort.
Borde fixa ett bageri, tårtdekorationen, frissa och smink, något till klänningen att ha om axlarna, fixa skor, fotograf, börja fixa med festprogrammen.
Menyn fixas i jan, buketten vet jag hur den ska se ut men inte vem som ska göra den.
Något mer jag borde fixa?
Gubben fixar musik, just det ja danslektioner borde jag försöka hitta. Hmm kanske kan få den här dagen att gå också, fixa bröllopssaker på arbetstid inte helt fel 
pandis81 skrev 2009-12-06 09:29:01 följande:
att jag har planerat mycket är lite för att vi har jobb som tar väldigt mycket tid, då man jobbar konstiga tider, och så har sambon innebandyn som tar mycket tid och så dottern och allt annat som händer runt omkring, så därför har jag börjat tidigt. Men jag känner mig ändå stressad, det är ju bara 4 månader och 2 veckor kvar.