• Superstarfia

    Sundsvall/Timrå Augusti 2010! Våran månad!

    Här kan vi träffas och snacka å ge varandra tips och råd!

  • Svar på tråden Sundsvall/Timrå Augusti 2010! Våran månad!
  • Princess S

    Jag hoppas att jag kan hänga här också fastän jag gifter mig i slutet av juli?!

  • Superstarfia

    välkommen!

    vart ska ni gifta er nånstans? *nyfiken*

  • Princess S

    Vi ska gifta oss i Selånger kyrka 31/7! Lite svårt att få ordning på allt när man inte bor i Sundsvall, men då är det ju bra att man är ute i god tid! Dessutom så beställde jag klänning här i Malmö igår! Så roligt!!

  • Superstarfia

    Princess S skrev 2009-09-20 09:48:27 följande:


    Vi ska gifta oss i Selånger kyrka 31/7! Lite svårt att få ordning på allt när man inte bor i Sundsvall, men då är det ju bra att man är ute i god tid! Dessutom så beställde jag klänning här i Malmö igår! Så roligt!!
    Härligt, vart ska ni ha festen efteråt?
    vi gifter oss 7/8 i Lögdö kapell. vi är i full gång i att lete lokal, som du säger är de inte så lätt när man inte bor i stan. vi bor i utanför sthlm, men är här uppe nu över helgen.. :)
  • Sail on Silvergirl

    Då hänger jag också på här! Vi har två datum vi väljer mellan, 21 eller 28 aug. Får se vad det slutar med. Ska gifta oss borgligt, men vi vet dock inte var än. Vi ska bara bli klara med huset först så ska vi ta tag i det sen!
    Kram!

  • Princess S

    Vi ska ha vår fest på Restaurang Grankotten, Norra Berget. Jag kommer nog inte att åka upp innan jul, men jag tror att det mesta löser sig ändå!

  • Superstarfia

    Princess S skrev 2009-09-22 19:06:36 följande:


    Vi ska ha vår fest på Restaurang Grankotten, Norra Berget. Jag kommer nog inte att åka upp innan jul, men jag tror att det mesta löser sig ändå!
    åhhhh! vilken tur att ni ska gifta er helgen före oss.. annars hade ja nog gett dig en utskällning.. för grankotten är bokat för ett annat bröllop våran helg.. å ja är såååå ledsen för det..
  • Sail on Silvergirl

    Men vad finns det för andra fina lokaler då? Jag skulle vilja ha något lite mer "annorlunda", hellre en "ful" lokal som man kan göra vacker själv, än en lokal som är perfekt för bröllop där hundra andra har haft sin fest...

  • Princess S

    Ojdå, ja, även i lilla Sundsvall måste man vara ute i god tid! Det låg redan en preliminärbokning hos Grankotten den 31/7 när jag kontaktade dem, men så ändrade det paret sig, så vi kunde boka stället. Kanske bytte de till veckan efter?! Tråkigt för er, verkligen! Jag är jätteglad att vi kunde boka där! Har dock inte riktigt några recensioner därifrån. Någon som har hört något? Gör de bra mat?

  • Superstarfia

    Princess S skrev 2009-09-23 17:34:12 följande:


    Ojdå, ja, även i lilla Sundsvall måste man vara ute i god tid! Det låg redan en preliminärbokning hos Grankotten den 31/7 när jag kontaktade dem, men så ändrade det paret sig, så vi kunde boka stället. Kanske bytte de till veckan efter?! Tråkigt för er, verkligen! Jag är jätteglad att vi kunde boka där! Har dock inte riktigt några recensioner därifrån. Någon som har hört något? Gör de bra mat?
    Ja så var de säkert, uch ska spänna onda ögat i dom om dom visar sig här.. ;) Men vi har iaf prelbokat Villa Marieberg och hotel Knaust!
Svar på tråden Sundsvall/Timrå Augusti 2010! Våran månad!