• Bluebride

Här samlas vi som har oäkta brudbukett

Jag har köpt en bukett med sidenblommor, så jag tyckte vi skulle samlas vi som har en oäkta brudbukett.

• Svar på tråden Här samlas vi som har oäkta brudbukett
  • Bluebride

köpte den på ebay, bild finns i mitt galleri.

• kärahjärtanes
    Bluebride skrev 2009-09-11 20:58:21 följande:
    köpte den på ebay, bild finns i mitt galleri.
    såg det, den va fin.
    Kanske måste kika på ebay...
  • Bluebride

jag har fått den specialgjord för mig. HOn som gjorde den är väldigt trevlig och lätt att ha göra med

• Kirsto

Jag måste tipsa nyfikna om att titta på buketterna här www.wedshop.se/ProductCategory.asp&sid=1, det är verkligen skillnad på konstblommor och konstblommor! Jag valde själv levande blommor och hade inte heller tänkt på att det fanns något alternativ, men det är ju perfekt för allergiker att ha sidenblommor istället.

• Red Scarlet
    Kirsto skrev 2009-09-11 23:09:11 följande:
    Jag måste tipsa nyfikna om att titta på buketterna här www.wedshop.se/ProductCategory.asp det är verkligen skillnad på konstblommor och konstblommor! Jag valde själv levande blommor och hade inte heller tänkt på att det fanns något alternativ, men det är ju perfekt för allergiker att ha sidenblommor istället.
    Jag har aldrig varit mycket för fejkblommor (inte för riktiga heller men nu blev det en äkta bukett ändå för min del..) men de här buketterna var riktigt fina! Titta på den här "buketten"! www.wedshop.se/ProductView.asp&catID=13 Sjukt söt! Jag hade också kunnat ha en sidenbukett om den liknade nån av de här, håller absolut med om att det är skillnad på konstblommor och KONSTblommor!

Men för min del har jag aldrig varit mycket för att spara på sentimentala saker, skulle tycka att det var lite äckligt att spara och torka en äkta bukett och hade inte känt att det var någon mening med att spara en oäkta heller. För de som gärna vill ha sin kvar förstår jag att de köper siden, det känns vettigare!
  • Kirsto

Red Scarlet: Jag gillar också den! Precis som du säger, sjukt söt!

• kärahjärtanes

Å nu har jag massa blommor att kika på, visste inte ens att det fanns förut =p

• Bluebride

jag är inte mycket för de där från webshopen, jag vet att jag måste vara motsatsen

• Kirsto

Bluebride: Smaken är ju olika även när det gäller äkta blommor, så varför skulle inte det gälla även konstblommor?

• Red Scarlet
    Bluebride skrev 2009-09-12 12:24:02 följande:
    jag är inte mycket för de där från webshopen, jag vet att jag måste vara motsatsen
    Eh..ja... hm. Jo alla är ju olika.
  • skorpsmulan

Ingen som har beställt något från

thebridesbouquet.com

eller hört nåt om hur det funkar?
    Ser ju fantastiskt fina ut på bild,
    men hur är de live..?

• MhjärtaE

jag gjorde min egen bukett av sidenrosor..bild i galleriet om ngn är nyfiken...:)

Svar på tråden Här samlas vi som har oäkta brudbukett