Bröllop 2010 del8
Nä vi har ju princip allt klart med hur saker ska vara osv. men tänkte det kunde vara mysigt att kika runt på allt fint ihop med mamma lite inför den stora dagen. är ensambarn så mamma ser väldigt mycket fram emot detta.
Nä vi har ju princip allt klart med hur saker ska vara osv. men tänkte det kunde vara mysigt att kika runt på allt fint ihop med mamma lite inför den stora dagen. är ensambarn så mamma ser väldigt mycket fram emot detta.
ja känner jag mig själv bäst så borde jag också börja med trycksakerna snart. mitt tålamod är inte det bästa.
ska med på dop i helgen och så har vi barnkalas för äldsta här hemma med.
tjusig klänning!
sundance>> alltid dilemman. men jag älskar själv utomhusvigslar och erat lät så härligt. och man behöver ju inte använda sig av värsta ljudanläggningen, finns ju mindre smidiga. en sångerska vi fick tag i skulle ta med en egen enkel.
så jag hade nog kört ute ändå.
bluebride>> kyckling tycker jag är helt ok, men ni kan inte komma på något annat i potatisväg än just klyftpotatis? känns kanske lite vardagsmat så. kanske rostade rotfrukter? eller nåt annat så?
skoj att höra ifrån dig MissM!
verkligen skönt när det mesta finns på plats så!
igår fyllde våran äldsta år och släkten skulle komma, men blev dålig igår natt så man var inte för pigg igår får jag säga.
och idag är det barnkalas, så blir nog hög volym i hemmet idag, ni märker om jag överlevt.
fick tips-mailet från BT-redaktionen och såg att dem hade maj-2010 som ett av tipsen av trådar... och då inser man verkligen att nästa år, nästa högsäsong för bröllop..då är det VÅRAN tur... 2010-brudarnas tur. känns såå härligt alltså. när man ändå planerat så länge och inser att nu är det inget "konstigt" längre. då vissa tyckt man varit i lite väl god tid haha.