• josefineoerik

Antigua/Cocobay

Hej!
    Funderar på att åka till Antigua på bröllopsresa, nån som har erfarenhet av Cocobay? Nån som kanske till och med gift sig där?

• Svar på tråden Antigua/Cocobay
  • FiaoJonny

Hejsan!
    Vi åker bland annat till Antigua på vår bröllopsresa. Vi bor på Cocos hotel; cocoshotel.com, men vi kikade innan på Cocobay, verkar alldeles underbart. :)
    Inte för att det kanske hjälper... :P

• josefineoerik

Ja, båda alternativen ser helt underbara ut=)
    Lite inne på en helomvändning och ha bröllopet där och är
    därför nyfiken på tips!

• Lith

Hej!

Kanske inte hjälper så mycket men, vi ska dit och gifta oss och ha vår bröllopsresa just på Cocobay. Tycker det verkar vara ett underbart ställe. Bokat genom limetravel.

• josefineoerik

Jaha, vad härligt! När åker ni?
    Riktigt sugen på det också.
    Ska ni vara hela tiden på Cocobay eller
    har ni bokat nån kombination?

• josefineoerik

Ja, det ser verkligen helt fantastiskt ut. Åker ni själva eller tar ni med familj eller vänner?

• Lith

Vi åker helt själva, ingen vet om att vi ska gifta oss där. Ja nu är det inte så långt kvar.

• Västindienbröllop

Vi har varit på Cocobay och hade det fantastiskt. Bokade resan med Lime Travel som är en researrangör i Stockholm. Det blev billigare att boka med dem än att boka resan själv.
    TYcker man absolut ska lägga lite extra och boka en Seafront cottage med egen plungepool. Vi älskade det.

• ellen78

Hej!
    Jag gifte mig på Antigua, Cocobay, 19 feb 2009. Det var helt underbart och jag rekommenderar också att boka Seafront cottage med egen plungepool. Det var lätt att få bröllopet arrangerat då Monique som arbetar i receptionen även är bröllopskoordinator.

Svar på tråden Antigua/Cocobay