Hej,
har läst tråden och ville bara meddela att jag och min m2b ska anlita Lindelöv (www.lindelov.eu) för vår bröllopsfest.
Vi hade ett möte med dom (Karin) och fick ett så himla fint bemötande och det var inga problem med något önskemål. Vi har tidigare pratat med både Aludden och Sjölyckan men fick inte samma känsla med dom. Aludden har ju en otroligt fin lokal men skrämmande dyrt så det la vi ner. Sjölyckans lokal passade inte mig men min m2b gillade den, dock innebar det mer jobb än vi båda vill lägga ner. Vi vill ha det på en "restaurang" så vi slipper ordna med folk ska fixar dukning, städning, inköp av alkohol mm.
Offerten vi fick från Lindelöv var på 745 kr/pers och då valde vi lyxigare mat. Det kostar oss inget extra att vara i deras lokal, Gräfsnäs Slottscafé. Dom tyckte snarare att det bara underlättar eftersom det är så mycket jobb med catering. Mycket av det som Aludden tog extra betalt för får vi låna av Lindelöv utan extra kostnad. Dom hämtar till och med tårtan åt oss, så länge vi har beställt och betalt den...hon erbjöd till och med att dom betalar den och så lägger dom bara till den kostnaden p fakturan. Det kallar jag service!!
Att dom har god mat vet jag redan. Att dom är så otroligt service minded är ett stort, stort plus.
Lindlöv har ju olika alternativ på catering...hämtpris, leveranspris och fullservicepris. Där väljer ni ju själva hur mycket ni vill ordna med. Ju mer ni fixar själva desto billigare blir det.
Ang NEWS så har dom tagit över Järås catering. Järås har börjat med andra projekt, som färsk portionsmat som ska säljas i butiker mm. NEWS är så nya så dom har jag inte hört något ifrån.
Hoppas jag kunde bidra med något :)
Vill du har mer detaljer om vår offert så är det bara å fråga :)