• lillae­mmis
    Äldre 3 Sep 11:13
    4571 visningar
    7 svar
    7
    4571

    Släktingen som är 23 år och sjuk utomlands behöver ekonomisk hjälp för operation, vart ska jag vända mig? Snälla hjälp jag gråter hela tiden.

    En släkting till mig, helt fantastisk kille och vän, har varit med om en trafikolycka där han bröt nacken och nu är rörelsehindrad.
    Han bor i Serbien och är serbisk medborgare, eländet är att familjen måste bekosta all hans vård själva, pengarna räcker inte till den nödvändiga operationen för att han ska kunna gå igen.
    Hela familjen är helt förstörd, och jag är helt knäckt. Snälla, vet någon hur man ska gå till väga för att få hjälp. Är desperat.

  • Svar på tråden Släktingen som är 23 år och sjuk utomlands behöver ekonomisk hjälp för operation, vart ska jag vända mig? Snälla hjälp jag gråter hela tiden.
  • lillae­mmis
    Äldre 3 Sep 11:25
    #2

    Tack, du har rätt, måste börja med att vända mig till de större organisationerna. Tack för stödet

  • lillae­mmis
    Äldre 3 Sep 11:53
    #4

    Tack.

  • lillae­mmis
    Äldre 3 Sep 12:16
    #6

    tack alla för ert stöd! Ska försöka även där!

  • lillae­mmis
    Äldre 4 Sep 10:46
    #7

    Någon mer som kanske vet något?

Svar på tråden Släktingen som är 23 år och sjuk utomlands behöver ekonomisk hjälp för operation, vart ska jag vända mig? Snälla hjälp jag gråter hela tiden.