• Blivan­defrue­riksso­n
    Äldre 2 Sep 12:34
    4185 visningar
    29 svar
    29
    4185

    Vintern 2010/2011

    Någon/några som gifter sig vinter 10/11.

  • Svar på tråden Vintern 2010/2011
  • Nyårsd­agen20­11
    Äldre 13 Sep 14:43
    #1

    Jag gör det! Se mitt namn för detaljer... :)

  • Blivan­defrue­riksso­n
    Äldre 13 Sep 17:02
    #2

    Nyårsdagen ni har ingen fest efter eller? Vi pratar lite löst om att gifta oss nyårsafton, innan sa vi den 15 jan men nu börjar blivande tveka då det är på hans födelsedag.

    Så vi får se vicken dag det blir.

  • Nyårsd­agen20­11
    Äldre 13 Sep 19:06
    #3

    Hej!

    Ja, nyårsdagen, och vi ska väl vigas nån gång mellan kl ett och tre tänker jag och ja sedan blir det middag med tårta och dans, alltså fest. efter fotografering tror jag. Sedan åker vi till Maldiverna två veckor på bröllopsresa två dagar efteråt tror jag.

    hm, ja. få se vilken dag ni kommer fram till! :)

  • Blivan­defrue­riksso­n
    Äldre 13 Sep 19:13
    #4

    vicken dag är nyårsdagen det året? noll koll du vet

  • Nyårsd­agen20­11
    Äldre 13 Sep 19:16
    #5

    det är en lördag! du får gärna "låna" idén :) min mormor gifte sig på nyårsdagen så det betyder också en del för mig.

    och du, jag läste just din presentation och "lånade" ditt festprogram hehe... hoppas du inte misstycker. det var en bra uppställning.

  • Kandy
    Äldre 13 Sep 19:19
    #6

    Blivande fru Eriksson: Välj hans födelsedag för då kommer han alltid att minnas ert bröllopsdatum!

  • Blivan­defrue­riksso­n
    Äldre 13 Sep 19:21
    #7

    kandy ja jag tycker med det, då skulle det ju aldrig va risk att vi inte firar den lixom

  • Nyårsd­agen20­11
    Äldre 13 Sep 19:25
    #8

    men jag kan förstå honom - för ens födelsedag är ens egen. jag skulle nog inte vilja gifta mig på min födelsedag. då måste jag resten av mitt liv tänka på någon annan den dagen.

    spelar det någon roll för dig vilken dag det blir? om det inte gör det så låt honom välja, då blir han mer positivt inställd till bröllopet och då blir allt roligare?

  • Blivan­defrue­riksso­n
    Äldre 13 Sep 19:30
    #9

    Tror han vill mest sommaren medans jag är vintern. Sen gifter sig en annan kompis sommaren 11 och bad oss att inte så är därför sommaren är helt borta medans han tycker jag är löjlig som bryr mig.

    Mig spelar ingen roll alls utan tyckte det skulle va roligt att det festades på hans födelsedag både dubbelt

  • Nyårsd­agen20­11
    Äldre 13 Sep 19:36
    #10

    :)

    låter härligt med sommarbröllop tycker jag. tycker inte heller du ska bry dig om kompisen faktiskt. ni kanske kan glädja er mer och planera tillsammans om ni är överens? i slutändan blir du kanske mer nöjd om han också är det?

Svar på tråden Vintern 2010/2011