• vanilla girl

Beställt ringar, happy happy!

Jag är så glad att jag knappt kan andas!

Jag och min flickvän var inne i stan idag och kollade på ringar. Var först på Guldfynd och tittade lite, provade en ring som kändes bra..

Men så gick vi till Gyllene Ting (Nordstan, Göteborg) och kollade. Vi pratade med en supertrevlig säljare som tog sig tid och inte verkade stressad alls, trots att många var på kö.

Det blev två ringar ur serien Schalins- Klassisk, i vitguld. (www.gylleneting.se/fprw/shop/klassisk825(1).jpg).

Nu går vi och väntar på att det ska bli den 9/9. Ringen passade så perfekt på mitt finger att jag inte ville ta av mig den i affären.

Vi ska sätta in en annons i GP den dagen, men annars blir det inte en massa spektakel. En mysig picknick i lugn och ro på ett fint ställe blir helt perfekt : )

Har ni några tips kanske på något litet, men oväntat man kan göra på picknicken så man överraskar?

• Svar på tråden Beställt ringar, happy happy!
  • Muulin

Åh, vad mysigt... Då kanske det är dit man ska gå o fixa ringar... Om nu min kära sambo väl friar den 9/9 som jag tror....

Grattis o lycka till!

• vanilla girl

Muulin: Jag tycker absolut att ni ska gå dit och titta. Får ni ett lika bra bemötande där som vi fick kommer ni nog bli supernöjda.

Och tack : )

• Muulin

Ja, har skrivit in det som påminnelse i min tel så jag inte glömmer vad den heter.. Tack! Längtar!

• Fårävvör

Jag känner igen känslan, vi var och kollade på ringar i lördags och fastnade också för Schalins, men romans 210 istället. Ska iväg och beställa idag!! Så nu längtar jag till 19/9 när jag äntligen får ta på mig den... Kändes så tomt på ringfingret när vi gick ifrån affären, det var något som saknades!

Svar på tråden Beställt ringar, happy happy!