vit päls??
Någon som vet var man kan köpa/hyra snygga boleros i vit päls??Helst i stockholm eller på nätet!
Fuskpäls fungerar alldeles utmärkt!
Tacksam för svar!!
Någon som vet var man kan köpa/hyra snygga boleros i vit päls??Helst i stockholm eller på nätet!
Fuskpäls fungerar alldeles utmärkt!
Tacksam för svar!!
Åh, jag undrar samma sak!
Har inte bestämt mig till hundra dock om jag ska ha päls eller ej... Men det lutar åt det! Gifter mig den 24 oktober så det är säkerligen kallt då....
I oktober kan du absolut ha en bolero i päls, men det är ju inget måste. Jag gifter mig i vinter så jag tror att det krävs en päls...men hittar ingen snygg!!vill inte ha massa stenar o sånt på...
Nej precis, känner samma sak. Vill ha en snygg vit utan en massa krimskrams. Jag hojtar till om jag hittar en
Gör det!! Då blir jag glad!!!
Har en vit kort cape i fuskpäls som jag köpt från USA, se mitt galleri. Väldigt fin kvalitet. Ser bra ut, känns bra mot huden.
Googla på Silk and sable.
Jag hoppas då verkligen ni menar fuskpäls, något annat känns väldigt omodernt om man säger så, för att inte tala om de etiska aspekterna.
Tror inte det är många som på allvar skulle bära vanlig päls. Om de är sugen kan jag dela med mig av en video där de flår katter och hundar levande för att sen låta dem självdö genom långsam förblödning på hög på ett skitigt flak. ....
läste inläggen om riktig päls eller fusk... fuskpäls är för mig självklart!!min formulering var visst inte så tydlig i inlägget!!
men som sagt tar gärna emot förslag på vart man kan köpa eller hyra vit fuskpäls!
Jag ska hyra i affären där jag köpte min klänning (stockholm). 250kr tror jag att den kostar. fast den är inte riktigt vitvit, men jag provade till min vita klänning, och det var hur fint som helst! Kolla i bröllopsaffärer. Tycker jag har sett mig att de säljer på bridal outlet också, två varianter av vitt.
Tack för tipset!!