• Henrike

Restaurang i Malmö där man sitter avskilt?

Är det någon som har något tips på någon restaurang i Malmö där man kan sitta lite mer avskilt (gärna ett eget rum) och inte mitt bland alla andra, där man får plats med 25-30 personer, och som inte är allför dyrt, för en lunch, alltså inte ett kvällsarrangemang..? Vi räknar med att försvinna därifrån senast vid 17-tiden

Kanske skulle funka i Lund också om någon har något tips där...

• Svar på tråden Restaurang i Malmö där man sitter avskilt?
  • Meeru

Atmosfär kanske. De har jättegod mat och bra service tycker jag. Har för mig att det ligger ett rum längst in i lokalen, några trappsteg upp, där man nog skulle kunna få plats ca 25 personer.

Grand Hotel i Lund har rum i olika storlekar att hyra för lunch/middag/fest, där kanske kan vara något i passande storlek.

• Henrike

Tusen tack för svaret! Det enda är att jag har för mig att Atmosfär är vääldigt dyrt.. men jag .skall kolla upp det.

Har kollat på Grand men det passade inte.

• Meeru

Fram tills för några år tror jag att Atmosfär var en riktigt tjusig restaurang, med dyra avsmakningsmenyer och liknande. Men nu har de ändrat koncept och har rimligare priser.

• Henrike

Ah, ja då kan det ju vara idé att kolla upp det, tack för tipset!

• friluftsstaden

atmosfär är billigare nuförtiden, men portionerna är pyttesmå oxå... kanske bättre på lunchen, men det är en schysst lokal. om man gillar fransk mat, så har la couronne en källarvåning som man kan vara i..

Svar på tråden Restaurang i Malmö där man sitter avskilt?