Kalmartjejer???
Finns det verkligen inga kalmar tjejer här som man kan utbyta lite tankar och funderingar med?
Sambon börjar tröttna på mitt tjat
Finns det verkligen inga kalmar tjejer här som man kan utbyta lite tankar och funderingar med?
Sambon börjar tröttna på mitt tjat
Ingen?
Kan väl inte vara den enda tjejen som ska gifta mig det närmsta åren i den här trakten...hm...eller?
Hej!
Bor iofs inte I Kalmar, men i Nybro! ;) Ska gifta oss nästa sommar :)
Hur långt har ni kommit i planeringen? Kika in på min blogg på julibrollop.wordpress.com så får du se hur långt vi kommit ;)
Har samma här, sambon tröttnade rätt snabbt på mina funderingar och vad han kallar tjat ;) Men ändå vill han vara med och bestämma lite..
Heej!
Och välkommen! Började känna mig lite ensam i min lilla tråd
Fin och kul blogg. La den genast i favoritet. Kul att följa nån i närheten i bröllopsmanin.
Jag jobbar med smycken så säg till om du behöver tips och råd.Du kankse har varit inne i min butik i baronen?
Kan säkert oxå ge dig svar på varför till synes samma ring kostar olika på olika ställen.
Har ni kollat in titanringar.se ? En av mina säljare har sin förlovnings ring därifrån, man skräddar syr helt hur man vill ha sin ring. OCH dom storleks ändrar även Bra va?