• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
    Så här kommer tråd nummer 3

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
  • Paljetten

Grattis alla nyblivna fruar, Här är en lycklig till!!!
    Vi hade en helt fantastisk dag med! Allt flöt och blev över förväntan. Barnen var fantastiskt duktiga och var nog tagna av stundens allvar för jag fick påminna mig om att de var med under vigseln. Min älskade man var otroligt nervös så han kommer inte ihåg något. Men jag bara njöt! Musiken var underbar.
    Festen var jättelyckad med, få tal och högt tempo så ingen somnade, precis som vi ville ha det. Alla dansade och hade roligt och fyrverkeriet blev en överraskning från oss. Jag tror att det kommer vara en dag de flesta kommer att minnas, inta bara vi!
    Det som vi känner är att det hade varit skönt att resa iväg någonstans och få suga på karamellen ett tag till istället för att sitta på jobbet och flumma...men det kanske blir en weekend snart..
    Kram på er alla!

• NinahThomas

Ja, här är en till nybliven fru- känns fortfarande helt overkligt! Vi hade en toppen dag!
    Jag blev nöjd med allt och det var faktiskt ingenting som blev fel.
    Solen sken lagomt tills vi skulle knäppa korten och när vi klev ut ur kyrkan var det klarblå himmel och härlig kvällssol!
    Ett ögonblick jag kommer att leva på länge!
    Hela ceremonin var helt underbar och inte ett öga var torrt, fick bita mig hårt i läppen för att inte gråta..

Festen blev lyckad, maten jättegod, tårtan precis så fin jag hade tänkt mig..och vi avslutade festen kl 4 på morgon med en övernattning på en herrgård som vi fick i present.
    När vi kom dit brann marchaller för fullt, champagnen stod framme och rummet lyste av värmeljus, det fanns en fruktkorg, ostar och tryffel..och en säng som var bäddad som för en kung och drottning!
    Jag kan bara säga att jag är lyckligast och kommer att leva länge på det här..
    Imorgon bär det av till Kreta på en liten bröllopsresa.

• Strindlund

Min mans syster har gjort ett fantastiskt bildspel åt oss! Skall ladda upp och visa er hur bra vår dag var! :)

• Nynaeve

Nu har jag lagt upp några bilder från vår bröllopsdag i galleriet.

• Paljetten

Jag har lagt upp lite bilder från engångskamrorna som vi framkallade i måndags. Väntar med spänning på fotografens bilder....mmm vad jag myser när jag tänker tillbaka!

• Nippran

Jag har lagt upp lite bilder som tärnans man tog :)

• Nippran

Undrar om ni alla nyblivna fruar försvann ;)

• Paljetten

Nej vi har inte försvunnit! Jag har lagt in lte bilder från vår stora dag. Så roligt att titta på. Tänk att det är 3 veckor sedan bara, känns som vardagen kommit så fort, tur man har bilder kvar att titta på : )

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3