• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru Bygg

Lanovia, jag känner igen allt du tänker med att vara sjuk från jobb. Har också väldigt svårt att vara hemma sjuk, när man vet hur mkt som finns att göra på jobb. Men du får släppa de tankarna och se till att vila ordentligt och bli frisk istället. Du har ju en liten spillevink i magen att tänka på också!

Hur har det gått med aurorasamtalet förresten? Har du pratat med barnmorskan?

• Daa

28. Det skulle med andra ord inte vara jättekonstigt om de dyker upp imorgon eller i övermorgon, även om min cykel vanligtvis är just 28 dagar.

Ninnnis skrev 2009-09-30 11:33:59 följande:
    Men Daa, vilken dag är du på då...?
    Men hjälp, nu är jag riktigt hungrig! *beger mig på jakt*
  • Ninnnis

*tamtadadam...*

Daa skrev 2009-09-30 11:39:08 följande:
    28. Det skulle med andra ord inte vara jättekonstigt om de dyker upp imorgon eller i övermorgon, även om min cykel vanligtvis är just 28 dagar.
    Men hjälp, nu är jag riktigt hungrig! *beger mig på jakt*
  • Fru Bygg

Nu ska jag äta lite lunch sen är det dags att gå hem för idag. Med denna takten som ni har nu på skrivandet, så har jag väl ett hundratal inlägg att läsa när jag kommer hem.

• lanovia 08

Så sant som det är sagt. Amen.

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:32:24 följande:
    Nä jag vet, sådär är jag också, men man måste inte ens inärheten av så mycket som man tror ibland.Vi lever i en duktigehetsera som är helt galen och går med dåliga samveten SÅ i onödan många gånger.
  • lanovia 08

Jag har mailat barnmorskan men inte fått något svar ännu. Vet inte riktigt hur jag skall tolka det. Hon jobbar inte heltid så när jag skickade i torsdag fick jag ett svar om att hon var ledig men skulle återkomma till jobbet på måndag. I måndags tänkte jag att hon nog bara inte hunnit med att svara. Igår började jag undra. Och idag kan jag ju egentligen inget säga eftersom jag inte kan kolla min jobbmail...

Skall snart ta en LUGN promenad i solen in till Bokia o se om Att föda finn där. (kanske slinker Camilla Läckbergs nya bok med också )

Fru Bygg skrev 2009-09-30 11:33:27 följande:

Hur har det gått med aurorasamtalet förresten? Har du pratat med barnmorskan?
  • lanovia 08

Hej Daa. Tänkte på det förut, tur att jag är ledig idag annars hade jag varit chanslös att hinna med er här. Fast iof hade inte jag varit ledig hade väl nästn 1/3 av inläggen inte skrivits. ;-?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan