• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Villemoa

Har något väldigt tråkigt att berätta; det blir ingen aprilbebis för oss fick blödningar under eftermiddagen så vi beslutade att åka till gynakuten och där konstaterades det att vår bebis dog i v.6. Trodde jag var i v.11+1 idag. Fy fan alltså! Ödets ironi är också att idag fick vi ett glatt besked om att min mans bror och hans sambo blev föräldrar till en liten kille. Vi är jätteglada för deras skull förstås men ledsna för vår egen.

• Hvidbrud

Åh, Villemoa! Så tråkigt. Tusen kramar från mig. Ta hand om varandra. Har inte ord som räcker i en situation som er. Kram kram kram kram

• Villemoa

Det räcker bra med kramarna, TACK!!

Hur är det med lilltösen? Läste tidigare att hon hade skrattat för första gången! Det är såå härligt. Har ni bestämt er för vad hon ska heta än?
    (Måste prata om annat också, annars blir jag knäpp)

Hvidbrud skrev 2009-09-29 23:38:48 följande:
    Åh, Villemoa! Så tråkigt. Tusen kramar från mig. Ta hand om varandra. Har inte ord som räcker i en situation som er. Kram kram kram kram
  • passionsblomman

Vad jag gör uppe?

-Väntar på min sambo som snart kommer hem efter att ha kört från Stockholm när nu sista passet är jobbat på gamla jobbet.

• passionsblomman

Usch vad trött jag är!

Men nu är det ju ingen idé att lägga sig, när han ju snart har kört hela vägen!
    jag var lite rädd att han skulle sitta och somna så jag ringde och babblade slut på batteriet.

"jag stannar och käkar en hamburgare eller så" sa han .
    Ursäkta, men vart då nånstans? Mitt i natten en tisdag/onsdagnatt i Småland? -Lycka till!
    Det är ju macken som gäller då såklart.

Det tycker jag nästan är den största skillnaden på storstadsregionen och landsorterna-att man efter ett tag i Sthlm glömmer att saker faktiskt är STÄNGDA utan att nån ens har dåligt samvete för det. En söndag i Östersund eller Oskarshamn är det då inte många butiker som har öppet precis. Fast nu med alla köpcentrum så blir det ju mer och mer, som Onoff och sådan. Allt ska vara öppet jämt.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan