• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Sonja68
    och GRATTIS Ingis!!! Bra jobbat!
    Så underbart med en egen liten "stumpa" Klart du har all anledning att vara stolt!
  • Ankan80

Välkommen hem!!! Va härligt det låter!
    Grattis grattis!!

• ingenjörsbruden

Tack söta ni....kan säga....alla de kvinnor som föder utan bedövning....jisses...DE är tuffa!

Skönt som tusan att vara hemma...stumpan har varit lite gnällig i natt/morse men nu är hon totalt däckad i vår säng....där jag osså låg o sov till för bara ett par minuter sen.

Hur var Österlen, Ninnis? Undrar en österlenatös....

• Ninnnis

Ingis, du ÄR en superwoman! Och en supermorsa

Österlen var underbart, som alltid! Vi promenerade 3,5 timme vid Haväng, picknickade med köttbullsmackor och vovven badade två gånger. Mysigt Kvällen avslutades med grill och soffmys.

Idag fick jag frukost på sängen av maken , sen kom svärfar och svägerskan med familj på besök. Nu slappar vi i soffan alla tre, sen ska vi köpa med oss pizza och äta hos vänner, gudson & bebis Bra söndag, med andra ord!

på er!

• Daa

Välkommen hem, Ingis!
    Så härligt att läsa ditt inlägg.

Kram på er, alla.

• Jenny står brud 090801

Välkommen hem Ingis! Härligt att vara hemma med er lilla prinsessa Skönt att du fått sova lite på förmiddagen, kanske på magen... som du längtat så efter? Eller kanske är för snart efter förlossningen

Ninnis: Låter som en kanon söndag!!

Själv är jag bättre, tom varit på loppis nu på eftermiddage. Alltid lika roligt. Och som vanligt kan jag inte gå därifrån utan att köpa något.
    Nu är det dags för lite städning...

Ha en riktigt bra söndagseftermiddag alla goa tjejer!

• passionsblomman

Heeeeej!
    Hemma i stugan igen-den känns inte så "hemma" nu, för det är väldigt kalt och ekande här...

Har inte läst mer än Ingis uppdatering och måste väl egentligen sätta fart nu direkt, men iallafall:

GRATTIS än en gång Ingis! Underbart och mirakulöst och fantastiskt är det att lilla bus är här!

Jag är så glad att allt gick bra!

Nu ska jag fortsätta att plocka ihop vårt pick och pack så det blir tomt på riktigt nån gång.

Har haft ett bryt, för sonen har sovit hos sin bästis i helgen och nu när jag hämtade honom hade han fått en tavelhylla och ett inramatfoto av de två polarna tillsammans, så han inte ska glömma sin bästa vän.

Ååååh, tårarna sprutar bara jag tänker på det!
    och så hade han skrivit ett kort sjäälv, med spretiga små bokstäver...Jag dör! Mitt hjärta!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan